loading
در حال بررسی درخواست شما
ژیرو: این تیم کارهای بزرگی انجام خواهد داد
ژیرو: این تیم کارهای بزرگی انجام خواهد داد

ژیرو: این تیم کارهای بزرگی انجام خواهد داد


توپچی ها چهارشنبه شب با پیروزی 2-0 مقابل مونپلیه صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کردند و ژیرو که با دادن پاس هر دوگل این دیدار نقشی کلیدی را در این پیروزی ایفا کرد احساس می کند آرسنال در حال وارد شدن به مسیر موفقیت است.

" صعود به جمع 16 تیم برتر برای باشگاه بسیار مهم است. ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم.

" بازی را خوب شروع نکردیم و مونپلیه خطرناک ظاهر شد. باید تمرکزمان را حفظ می کردیم و ادامه می دادیم و این همان چیزی است که انجامش دادیم. گل اول و دوم را به ثمر رساندیم و پیروزی خود را قطعی ساختیم.

" این ذهنیت و تفکر ماست که هرگز تسلیم نشویم. در نیمه نخست کار برایمان دشوار بود اما به کیفیت و بازی خود ایمان داشتیم و فکر می کنم برای انجام کارهای بسیار بزرگ با یکدیگر پیش خواهیم رفت."

ژیرو در هفته های اخیر فرم خوبی داشته و در شش دیدار گذشته 5 گل به ثمر رسانده است. او می گوید این موضوع حیاتی است که تیم فرم اخیرش را بهبود ببخشد.

" احساس بهتر و بهتری دارم. از از بازی ای که انجام می دهیم واقعا لذت می برم. در فرانسه ما می گوییم: ' من مانند یک ماهی در آب هستم!'

" در لیگ برتر باید مسیرمان را ادامه دهیم، شنبه گذشته موفق به کسب یک پیروزی بسیار مهم شدیم و اکنون یک بازی دشوار مقابل استون ویلا داریم. برای کسب حداکثر امتیازات باید ثبات بیشتری داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰