loading
در حال بررسی درخواست شما
گل کوچکی که نتیجه ای بزرگ رقم زد!
گل کوچکی که نتیجه ای بزرگ رقم زد!

گل کوچکی که نتیجه ای بزرگ رقم زد!

در مورد یک برد حیاتی

بله، بازی بسیار سختی بود زیرا در مقابل یک لیورپول کاملا منظم بازی کردیم. بازی بسیار فشرده بود ولی در پایان آن را به سود خود به پایان بردیم زیرا خود را با شرایط تطبیق دادیم. اتحاد و نظم خوبی از خود نشان دادیم و سپس گل کوچکی زدیم که نتیجه ای بزرگ رقم زد. هیچکس متوجه نمی شود که بازی کردن با منچستر،چلسی و لیورپول پشت سر هم چه حسی دارد. از لحاظ روانی و بدنی نیاز به توان بالایی دارد مخصوصا با توجه به دو نتیجه ی نا امید کننده ی ما. این نشان می دهد که تیم مستحکم است و از لحاظ روانی قوی و مصصم.

در مورد ذات بازی

فکر می کنم یک بازی بسیار تاکنیکی در مقابل لیورپولی بود که به ما هیچ فضایی برای بازی کردن نداد. پاسکاری کردن سخت بود زیرا آنها همیشه در مسیر ما قرار داشتند. نیاز داشتیم تا صبور باشیم و اشتباهات دفاعی نکنیم.آنها هم یک یا دو موقعیت داشتند ولی در پایان ما به گل رسیدیم. وقتی که شما نتایجی که ما در دو بازی قبلی گرفتیم را گرفته باشید، مهمترین چیز این است که بازی را پیروز شوید.

در مورد تلاش برای قهرمانی

بیایید با ثبات باشیم و تلاش کنیم تا بازی بعدی را پیروز شویم.معتقدم که تا آخرین ثانیه ی فصل مبارزه خواهیم کرد و امشب نیز همینکار را کردیم. می خواهیم همینکار را ادامه دهیم. بر این باوریم که این شانس را داریم و مشاهده کردید که چلسی امشب باخت و منچستر هم امتیاز از دست داد بنابراین همه می توانند به قهرمانی امید داشته باشند. هر تیمی می تواند در هرجایی امتیاز از دست بدهد.

در مورد اعتقاد او در مورد تلاش برای قهرمانی

هیچ دلیل ریاضی ای نمی بینم که چرا نباید اعتقاد داشته باشیم؟! می تواند به سرعت عوض شود ولی برای ما مهمتر این است که بر روی پیروز شدن بازی بعدی تمرکز کنیم و سپس در مورد قهرمانی صحبت کنیم زیرا ما در دو بازی قبلی به شدت غافلگیر شدیم. مهم بود که آن اتفاقات را فراموش کنیم و با یک پیروزی بازگردیم.

در مورد تعویض آرشاوین و نصری
آرشاوین مشکل همسترینگ دارد و نصری هم ضربه ای به سرش وارد شده بود. او شرایط خوبی نداشت و نمی خواستم که ریسک کنم زیرا مشکل از سرش بود. به همین خاطر او را بیرون آوردم. او می خواست که بماند ولی حالش خوب نبود بنابراین نخواستم ریسک کنم. آرشاوین را باید فردا اسکن کنیم.

در مورد دقیقه ی بحث برانیگز پایانی بازی

موقعیت بحث برانگیزی بود. احساس کردم که خطا کمی سختگیرانه بود زیرا فکر نمی کنم که جرارد مستحق گرفتن خطا بود. پس از آن شاید توپ به دست سس خورده باشد ولی می توانید در مورد اینکه نباید ضربه ی ایستگاهی اعلام می شد بحث کنید.

در مورد این اتهام که جرار برای گرفتن پنالتی دست به تمارض زد

قسمت های بحث برانگیز را به شما خبرنگاران می سپارم. مطمئنم که شما می توانید از آن چیزی بسازید ولی اینکار را بدون من انجام دهید.

در مورد کارت زرد بنتنر برای تمارض

حقیقتا از بیرون به نظر تمارض نمی رسید. به من گفتند که تمارض است ولی اول فکر کردم که داور پنالتی اعلام کرده است ولی متاسفانه او به ما کارت زرد نشان داد. او ( بنتنر) ناراحت خواهد بود ولی من مجبورم تا فیلم را دوباره بررسی کنم. گفتن اینکه تماسی وجود داشته یا نه بسیار سخت است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰