loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر در خصوص مصدومین...
مصاحبه ونگر در خصوص مصدومین...

مصاحبه ونگر در خصوص مصدومین...

پیروزی شب گذشته پیامدهای بدی برای آرسنال داشته . آرشاوین و سانگ هر دو در بازی حساس مقابل لیورپول مصدومیت هایی داشته اند که باعث نگرانی رئیس شده است . آرشاوین که به علت مشکل همسترینگ تا انتها نتوانست بازی را به اتمام برساند ولی سانگ که 90 دقیقه را کامل بازی کرده مشکل لیگامنت زانو دارد و برای نتیجه گیری نهایی هر دوی آنها به آزمایشات بیشتری در جمعه نیاز دارند .

وقتی آرسن در روز پنج شنبه با رسانه ها مصاحبه کرد بسیار زود بود تا بتواند به طور دقیق راجب مصدومیت آن ها صحبت کند . اما خبر خوب دیگر حاکی از مصدوم نبودن صمیر بعد از بیرون آمدنش در نیمه اول بازی است . هافبک فرانسوی توپچی ها که بر اثر ضربه ای که نیمه اول به او وارد شد قدری احساس ناراحتی میکرد هم اکنون در سلامتیه کامل به سر میبرد .

اما با وجود نبرد سخت در جام باشگاه ها مقابل پورتو ، در خانه حریف این مصدومیت ها باعث نگرانی آرسن ونگر شده است . وی میگوید "
متاسفانه سانگ را به دلیل مشکل لیگامنت از دست داده ایم ، امیدوارم که او را برای هفته ی دیگر در اختیار داشته باشیم ، اما از این قضیه اطمینان نداریم  آرشاوین نیز مشکل همسترینگ دارد که باید ارزیابی شود .

نصری نیز ضربه ای به صورتش وارد آمده بود و باعث مصدومیت وی شده بود ، اما مشکلش جدی نیست و در بازی بعدی در اختیار تیم است .

ولی مساله کنونی آرشاوین و سانگ هستند ، آرشاوین امروز یک اسکن انجام داد و سانگ برای مداوا در باشگاه حضور پیدا کرد . او درد بسیاری در زانوی خود تحمل میکند اما باید منتظر عکس العملش نسبت به درمان ها بمانیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰