loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشتیم !!
بازگشتیم !!

بازگشتیم !!

مانوئل که با عملکرد ضعیفش در این اواخر تمامی انگشت ها رابه سوی خود می بیند بعد از پیروزی برابر لیورپول بسیار شاد به نظر می رسد .
روحیه شرط مهم ارائه بازی های بهتر از سوی یک دروازبان است.
" ما در مورد دو بازی آخر خود صحبت کرده بودیم . ما به همدیگر گفتیم این عادلانه نیست . این برای تیمی که می خواهد در صدر جدول باشد قابل قبول نیست .
در رختکن قبل از بازی همه بازیکنان به سمت تمرکز به بازی بودند ومن بشخصه بسیار خوشحال شدم وقتی دوباره بازگشتیم .
ما کیفیت خود را باور کرده ایم . آرسنال باشگاه بزرگی است و ما سعی می کنیم تا کیفیت بالایی نشان دهیم . ما برای سال های زیادی است که برای قهرمانی موفق نبودیم .
کیفیت گاهی بسیار خوب و لازم است و ما این را قبول داریم . این تیم با هم رشد کرده است و همه این را قبول دارند . هم اکنون ما فقط باید به خانه برویم و به بازی بعدی فکر کنیم که می توانیم پیروز باشیم .
در برابر یونایتد به هیچ وجه در حد واندازه های خود نبودیم و نتوانسنتیم خود را نشان دهیم . برابر چلسی بهتر بودیم ولی بازی را واگذار کردیم . امتیاز هایی که نیاز داشتیم را از دست دادیم . نه از لحاظ تکنیکی یا تاکتیکی بلکه از لحاظ شخصی کمی بیشتر باید کیفیتمان را نشان دهیم .
هر تیمی بعد ازشکست  ناراحت است . منچستر و چلسی خوشحال نیستند و سعی می کنند سریعابازگردند . همیشه می گویند می توانند بازی بعدی را پیروز شوند و در صدر جدول باشند . تمام تیم ها سعی در بهبود اوضاعشان دارند . بعد از بازی های جلسی و منچستر آن ها نشان دادند بهتر از ما هستند . ولی در هنگام بازی برابر اورتون و ویلا آن ها همان تیم سابق نبودند . ما به این یقین داریم که باید برای بازی های بعدی آماده باشیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰