loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت وینتربرن از ونگر
حمایت وینتربرن از ونگر

حمایت وینتربرن از ونگر

توپچی ها با کسب 21 امتیاز از 15 بازی بدترین شروع خود در لیگ برتر زیر نظر آرسن ونگر را تجربه می کنند و به همین دلیل هواداران پیش از بازی روز شنبه با سوانزی به سیاست های باشگاه و نتایج ضعیف تیم اعتراض کردند.

آرسنال 5 امتیاز کمتر از رقیب خود یعنی تاتنهام دارد و تیمهایی مثل وست بروم، استوک سیتی و وستهام در جدول رتبه بهتری از آرسنال دارند، اما نایجل وینتربرن همچنان معتقد است آرسنال می تواند به لیگ قهرمانان سال آینده صعود کند اگر بازیکنان در زمین احساس مسئولیت نشان دهند.

او به اخبار اسکای اسپورت گفت:

" آرسن باید با این تیم کار زیادی انجام دهد تا فرمول برد را به دست بیاورد، تا دوباره باور و اعتماد به نفس را به سرعت به این تیم برگرداند و آنها را به سمت چهار تیم برتر هدایت کند.

" در حال حاضر کار برای آنها بسیار سخت به نظر می رسد اما آرسن ونگر خواهد گفت آنها فصل گذشته نیز چنین شرایطی داشتند ولی در نهایت توانستند خود را بالا بکشند.

" اما فصل گذشته آنها ونپرسی را داشتد که بیش از 30 گل به ثمر رساند، آیا این فصل هم چنین بازیکنی در تیم دارند؟ هواداران در مورد کیفیت بازیکنان موجود در آرسنال تردید دارند.

" به نظر من در تیم کیفیت وجود دارد، آنها باید متحد بمانند، ولی ما باید لیدرهای واقعی را در زمین فوتبال ببینیم.

" شما وقتی خوب بازی نمی کنید لیدرهای تیم را می بینید و حالا وقت این رسیده که بازیکنان برخیزند و نشان بدهند چه توانایی هایی دارند."

آرسن ونگر که تیمش در هفت سال گذشته موفق به کسب قهرمانی نشده در راس انتقادات هواداران قرار دارد ولی وینتربرن - که از سال 1987 تا 2000 برای آرسنال بازی کرده - از مربی سابقش حمایت می کند و می گوید هیات مدیره باشگاه به اندازه کافی کمک حال ونگر نیست.

" به نظر من او هنوز هم فرد مناسبی برای هدایت باشگاه است.

" من به شخصه عاشق سبک بازی آرسنال زیر نظر ونگر در این سالها بوده ام اما چیزی که ما نمی دانیم این است که مسیر باشگاه به چه سمتی است.

" دوست دارم یک نفر از درون باشگاه بیاید و به ما بگوید مدل تجاری باشگاه آرسنال چیست چون قطعاً به نظر نمی رسد آنها به اندازه تیمهای بزرگ دیگر پول برای خرج کردن داشته باشند.

" هواداران فقط می توانند حدس بزنند که در باشگاه چه خبر است، آیا این تقصیر هیات مدیره است یا اینکه باید آرسن ونگر را به خاطر خرج نکردن پول مقصر بدانند؟

" به نظر من ونگر مناسب ترین فرد برای هدایت این باشگاه است و مطمئن هستم او می تواند آرسنال را به جایی که چند سال قبل در آنجا بودند برگرداند به شرطی که اجازه خرید چند بازیکن با کیفیت داشته باشد.

" چیزی که برای ما جای سوال دارد این است که آیا او توان مالی این کار را دارد؟ من مطمئن نیستم که باشگاه فوتبال آرسنال در حال حاضر پولی برای این کار داشته باشد."

وینتربرن علاوه بر حمایت از ونگر می گوید او کلافگی و ناراحتی هواداران آرسنال را که احساس می کنند توسط هیات مدیره فریب داده می شوند را درک می کند.

" امسال سال بسیار سختی برای آرسنال بوده است.

" آنها فصل را واقعاً مثبت شروع کردند، ولی در 12 بازی اخیر فقط 4 برد کسب کرده اند که این برای باشگاه بزرگی مثل آرسنال به اندازه کافی خوب نیست.

" می توانید این احساس را در بین هواداران مشاهده کنید که آنها خیلی خیلی کلافه شده اند و احساس می کنند باشگاه به جای پیشرفت در حال پسرفت است.

" چشم اندازی که هیات مدیره به آنها داد این بود که آنها مجبورند به ورزشگاه امارات بروند تا بتوانند با تیمهای بزرگی مثل چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی رقابت کنند.

" حالا هواداران احساس می کنند که آنها نسبت به هشت یا نه سال پیش فاصله بیشتری با این تیمها پیدا کرده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰