loading
در حال بررسی درخواست شما
نمادی بنام سسک
نمادی بنام سسک

نمادی بنام سسک



مانوئل آلمونیا دروازه بان آرسنال از انبوه شایعات پیرامون سسک و مصاحبه های بیش از حد مسوولان بارسا مبنی بر بازگشت احتمالی سسک به کشورش،حیرت زده شده است.مانوئل عقیده دارد که سسک با وجود این شایعات،همچنان با قدرت و سرسختی زیاد،روی بازی خود متمرکز است تا بتواند آرسنال را به جام برساند.
اما آلمونیا این موضوع را کتمان نمی کند که نپذیرفتن پیشنهاد بارسا،برای سسک کار راحتی نیست و گرفتن این تصمیم برای او بسیار سخت خواهد بود.
آلمونیا در مصاحبه ای گفت:
"مسوولان بارسا و افرادی که در آنجا کار می کنند،خیلی حرف می زنند.آنها خیلی در رسانه ها حضور دارند،بیشتر از آنچه که باید باشند.
من در انگلستان تا به حال ندیده ام که مدیران در رسانه ها و مطبوعات،به این شکل حضور داشته باشند،بنابراین این موضوع برای من خیلی عجیب است.
هیچکس شکی ندارد که سسک در تمام بازی ها نهایت تلاش خود را کرده است.او تکل می زند،مبارزه می کند و این تنها همان چیزی است که مردم از او انتظار دارند".
آلمونیا همچنین عقیده دارد که سسک به نمادی برای آرسنال و یک ستاره در حال رشد تحت تاثیر آرسن،تبدیل شده است.
"در نگاه هواداران،سسک سمبل باشگاه است.برای مردم،او بهترین است.من شک ندارنم که او باشگاه  و آرسنال را بطور کلی دوست دارد.اگر هم بخواهد برود،که من چیزی راجع به آن نمیدانم،بسیار غمگین خواهد شد".  



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۳
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۵۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰