loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر باید به بولد گوش دهد
ونگر باید به بولد گوش دهد

ونگر باید به بولد گوش دهد


پل مرسون ستاره پیشین آرسنال که بین سال های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۷ ٬ ۳۸۱ بار پیراهن توپچی ها را به تن کرده است به وضعیت فعلی آرسنال تاخت و اختلاف میان آرسن ونگر و استیو بولد را تایید میکند.

"نمایشی که آنها برابر بردفورد داشتند خجالت آور و تنفر برانگیز بود.

"تعدادی از این بازیکنان به اندازه کافی برای آرسنال خوب نیستند. آنها لیاقت پویشدن پیراهن آرسنال را ندارند.

"مروان شماک٬ ژروینیو٬ آرون رمزی. آنها برای پویشدن این پیراهن خوب نیستند. آرسنال باید بازیکنانی با کلاس بهتر را جذب کند در غیر این صورت به جایی نخواهند رسید.

"روزهایی که آرسنال بازیکنان با کیفیت را به خدمت میگرفت را به یاد دارید؟ بازیکنانی مانند مارک اورمارس٬ تیری آنری٬ پاتریک ویرا؟

"شما به بازیکنانی که آرسنال میخرد نگاه میکنید و میبینید که استانداردها پایین آمده است. ونگر باید خانه تکانی کند٬ باید شانسی برای خودش به وجود بیاورد.

"او باید به اندازه کافی شجاع باشد تا بگوید اشتباه کرده ام٬ زیرا این وضعیت شکست است. آنها از بردفورد باخته اند!

"نمیخواهم بردفورد را زیر سوال ببرم ولی آنها دسته چهارمی بودند. آرسنال تیم اصلی را به میدان فرستاد و چیزی برای پیروز شدن نداشت.

"زمانی که در آرسنال بازی میکردم دیداری حذفی را به رکسام باختیم ولی باید آن بازی را ۲۰-۰ میبردیم و شانس های زیادی داشتیم.

"آرسنال در بردفورد خوش شانس بود که بازی را به وقت اضافه برد و این به اندازه کافی خوب نیست. فکر میکنم بازیکنان بازی را ساده گرفتند.

"زمانی که تیم میبازد ونگر عصبانی نمیشود.

"بازیکنان عاشق بازی کردن برای او خواهند بود زیرا هرگز عصبانی نمیشود. اگر ببازند٬ اتفاقی نمیافتد.

"زمانی که جرج گراهام سرمربی بود بازیکنان از او میترسیدند. ولی چیزی برای ترسیدن از ونگر وجود ندارد.

"او باید بعد از بازیها بگوید این بازیکنان افتضاح بودند. ولی در عوض او سعی میکند ار آنها دفاع کند. این رفتار چه پیامی میدهد؟

"گاهی نیاز است تا مربی تیم در مقابل شما عصبانی شود. زمانی که به رکسام باختیم برای اینکه همه چیز را دوباره درست کنیم به آب و آتش زده بودیم.

"برای بردن بازی بعد همه کار کردیم. ولی چیزی در مورد مایه گذاشتن در این تیم وجود ندارد. آنها دوشنبه هم برابر ردینگ همان روشی را خواهند داشت که تا حالا بازی کرده اند.

"دوست دارم بدانم اصلا آنها برای گل زدن تمرین میکنند یا فقط به هم پاس میدهند! زیرا زمانی که بازی آنها را تماشا میکنم از خودم میپرسم برای گلزنی هم پیش میروند؟

"من استیو بولد را خیلی خوب میشناسم. اگر بتواند روی بعد روانی بازیکنان کار میکند ولی فکر نمیکنم چنین اجازه ای به او داده شود.

"واضح است که رابطه او با آرسن ونگر خوب نیست. من رابطه ای میان آنها نمیبینم.

"ونگر ۱۰ متر جلوتر از بولد زمین بازی در بردفورد را ترک کرد. 

"ونگر باید با بولد صحبت کند٬ نظراتش را بگیرد٬ از او ایده بگیرد و بر روی چیزی که در نیم فصل دوم نیاز دارند کار کنند. ولی ونگر به نظر من خودخواه می آید. زمانی که در ابتدای فصل آرسنال کلین-شیت میکرد٬ روی خوشی نشان نمیداد و میگفت:"البته همه اینها به خاطر استیو بولد نیست."

"همه اینها به خاطر غرور اوست. سخت ترین کار در دنیا این است که عذرخواهی کنید ولی این کار ونگر است که همه چیز را توجیه کند. فصل دیگری هم سپری شد.

"به من نگویید که وقتی نمتیوانند از پس بردفورد بر بیایند میتوانند قهرمان جام حذفی شوند. نه٬ آنها امسال هم جامی نخواهند برد و باید برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نیز نگران باشند.

"آرسنال حالا فاصله بسیار زیادی تا موفقیت دارد و تعدادی از بازیکنان نیز فاصله زیادی تا شایستگی پوشیدن پیراهن آرسنال دارند.

"مرتساکر و ورمالن طوری بازی کردند که انگار مهاجمان بردفورد هفته آینده با رقمی ۲۵ میلیون پوندی ترنسفر خواهند شد. 

"و ما چمبرلین را نیز دیدیم. او در آرسنال پیشرفت نکرده. در بازی برابر بردفورد ۴ بار توپ را به پشت دروازه سانتر کرد. او حالا هیچ شباهتی به بازیکنی انگلیسی ندارد.

"همچنین چه بر سر رمزی آمده؟ من او را دوست دارم ولی واقعا چیزی برای ارائه دادن ندارد. شما بازی او را نگاه میکنید و گاهی دیوانه میشوید.

"این شرایط مرا نگران میکند. استیو بولد میدانست که چه چیزی در بردفورد انتظار آرسنال را میکشد٬ ولی بازیکنان نمیدانستند.

"بازیکنان آماده نشده بودند.

"فکر نمیکنم ونگر به حرف های بولد گوش کند. ونگر ابتدا باید نگاهی جدی به خودش بیاندازد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۲,۵۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰