loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام: ونگر هنوز هم می تواند
گراهام: ونگر هنوز هم می تواند

گراهام: ونگر هنوز هم می تواند


سرمربی توپچی ها پس از شروع ضعیف در این فصل مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است ولی جرج گراهام که همراه با آرسنال در سالهای 1989 و 1991 قهرمان لیگ شده همچنان به آرسن ونگر اعتقاد دارد.

گراهام 68 ساله گفت:

" اگر می خواهید در جمع چهار تیم باقی بمانید ونگر بدون شک می تواند این کار را انجام دهد."

گراهام معتقد است چاره کار ونگر این است که باز هم از کلاه جادویی خود استفاده کند و تیری هانری و پاتریک ویرای جدید را کشف کند، کسانی که در هایبوری فرمانروایی می کردند.

" باید به آرسن اعتبار دهیم، او بازیکنانی را با مبالغ متوسط به باشگاه آورد، کسانی مثل هانری، آنلکا، اورمارس، ویرا و امانوئل پتی.

" همه آنها در عین اینکه در انگلیس نا شناخته بودند ولی بازیکنان خوبی بودند و توانستند به بازیکنانی فوق العاده تبدیل شوند، این توانایی ونگر بود.

" به نظر من او باید باز هم از کلاه جادویی خودش استفاده کند و به دنبال بازیکنانی با قیمت مناسب ولی با همان کیفیت ها باشد."

گراهام مطمئن است که ونگر علیرغم انتقادات اخیر برای چند سال دیگر نیز در آرسنال خواهد ماند.

" در حال حاضر در مورد ونگر انتقادات زیادی وجود دارد که ناشی از هیجان است. در هفت سال اول حضورش در آرسنال شاید تیم او یکی از جذاب ترین و هجومی ترین بازیهایی که من در تاریخ فوتبال انگلیس دیده ام را اجرا می کرد.

" او سه لیگ و چهار جام حذفی را برنده شد، او یک قالب و معیار خاص برای آرسنال ایجاد کرد و حالا متاسفانه در چند فصل اخیر این معیار ها به آرامی در حال کم رنگ شدن است.

" به هیچ وجه نمی توانم رفتن او را تصور کنم، او از بودن در آرسنال لذت می برد، همچنین از قدرت و تاثیر گذاری که در باشگاه دارد.

" به نظر من آرسن برای چند سال دیگر در باشگاه خواهد بود، فقط امیدوارم که او بازیکنانی با کیفیت بهتر به تیم اضافه کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : BBC
بازدید: ۱,۸۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰