loading
در حال بررسی درخواست شما
شماک و فعالیت انتخاباتی
شماک و فعالیت انتخاباتی

شماک و فعالیت انتخاباتی


شماک که این روزها به جز فوتبال در عرصه سیاست نیز فعالیت می کند،به عنوان یکی از اعضای حزب "نیروهای اکیتن"،می تواند به خوبی از شهرت خود استفاده کند و باعث پیروزی حزبش در انتخابات منطقه ای شود.


انتخابات منطقه ای فرانسه،ماه آینده برگزار می شود و از هر حزب نمایندگانی درآن شرکت می کنند.ولی اگر شماک به عنوان یکی از اعضای این حزب در انتخابات پیروز شود،آیا در کنار فوتبال حاضر است در عرصه سیاست نیز وارد شود؟


این موضوع در آینده می تواند نگرانی هایی را برای آرسن ونگر ایجاد کند،مهاجمی که فعالیت سیاسی نیز می کند آیا می تواند بطور صد در صد خواسته های آرسن را برآورده کند.علاوه بر اینها شماک به عنوان چهره ای سیاسی وارد انگلستان می شود و همین موضوع دردسرهایی برای او به همراه خواهد داشت یعنی رسیدگی به امور حوزه انتخاباتی خود از راه دور.


 رهبر حزب،ژین لسال در اینباره گفت:
"ماروان فقط برای گلزنی نیست،بلکه او همچنین حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.شماک برای ورود به عرصه سیاست مردد است،چرا که می خواهد در آینده به انگلستان برود. اما ماروان حق دارد که به عنوان یک شهروند اکیتن،فعالیت حزبی خود را ادامه دهد.اگر او انتخاب شود،اولین کسی نخواهد بود که دور از حوزه انتخاباتی خود فعالیت می کند.او ذاتا آدم باهوشی است".


با توجه به تمام این صحبت ها،نمی توان ورود یک فوتبالیست در عرصه سیاست را جز برای تبلیغات انتخاباتی تصور کرد،شهرت و محبوبیت فوتبالیست ها شاید راه حلی باشد برای پیروزی در انتخابات.گفتنی است اکیتن یکی از استان های فرانسه واقع در جنوب غربی این کشور است.مرکز استان اکیتن شهر بوردو است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۶
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tribalfootball.com
بازدید: ۵۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰