loading
در حال بررسی درخواست شما
اینبار نوبت بلژیک است
اینبار نوبت بلژیک است

اینبار نوبت بلژیک است

مدافع آرسنال از کشوری آمده که کارنامه ی نسبتا خوبی در جام جهانی دارد . آنها شش بار به مرحله گروهی این رقابت راه یافته اند و حتی یک مقام چهارمی هم در جام جهانی 1986 مکزیک بدست آورده اند .

اما این ها همه قبل از آغاز قرن جدید بوده و پس از آن بلژیک روند رو به افت شدیدی را پیموده ؛ آنها در جام جهانی 2002 بسیار ضعیف کار کردند ، به جام جهانی 2006 راه نیافتند و در جام ملتهای اروپا هم حرفی برای گفتن نداشتند و همین موجب شد تا در رنکینگ فیفا هم چند پله ای رو به عقب برگردند .

توماس با اینکه می داند در گروه سختی باید بازی کنند اما معتقد است با حضور فلینی ( میاندار اورتون ) و استیون دفور ( میاندار استاندارد لیژ ) و خودش می توانند روزهای خوبی را در تابستان برای خودشان بوجود بیاورند .

او می گوید : ما باید با آلمان ، ترکیه ، اتریش ، قزاقستان و آذربایجان بازی کنیم . ما به راحتی می توانیم به عنوان چهارمی در این گروه دست پیدا کنیم اما هدف دوم یا شاید هم سوم شدن است . همه ما با بازی آلمان و ترکیه آشنا هستیم و می دانیم که اتریش با ستاره های جوانی که در اختیار دارد تیم بسیار سرسختی خواهد بود .

ما هم تیم بسیار خوبی داریم اما برای اینکه به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم باید تلاشمان را بیشتر کنیم . به نظرم ما می توانیم به هدفمان برسیم چون در حال حاضر با تجربه تر هستیم و اکثرمان در سطح بالایی از فوتبال مشغول بازی کردن هستیم - سالهای گذشته همه از ما تعریف می کردند اما نتایج بدست آمده تعریفی نداشتند اما الان شرایط فرق کرده .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۶
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰