loading
در حال بررسی درخواست شما
آیا دنیس به آرسنال باز میگردد ؟
آیا دنیس به آرسنال باز میگردد ؟

آیا دنیس به آرسنال باز میگردد ؟

دنیس برگکمپ ، افسانه ی سال های نه چندان دور آرسنال دوره ی مربی گری خود را در یکی از باشگاه های هلند به اتمام رساند .
( KNVB )

برگکمپ این دوره را در کنار هم بازی های  قدیمی خود در تیم ملی مانند پاتریک کلایورت ، فیلیپ کوکو و مایکل رایزیگر به پابیان رسانده است .

این گروه چهار نفره آخرین دسته از بازیکنان قدیمی هستند که به دنباله ی دوره ی درخشان خود در مستطیل سبز موفق به گذراندن این دوره شدند و این بار قصد دارند تا آن دوران را در کنار زمین رقم بزنند

دنیس که هم اکنون مربی مهاجمان باشگاه آژاکس میباشد سال قبل گفت " من احتمال کار کردن در آرسنال را به کلی رد نمیکنم ، من عاشق انگلستان ، مردمش و باشگاهم هستم و از حضور در آنجا لذت میبرم .به هر کسی توصیه میکنم ، چه به عنوان بازیکن چه مربی در انگلستان مشفغول به کار شود، زیرا آنجا از نفس های مردم نیز فوتبال برمیخیزد !!! "

در دسامبر 2009 آرسن ونگر سر مربی توپچی ها بازگشت مرد یخی به آرسنال و پیوستن او به کادر فنی را رد کرد و گفت " من فکر میکنم دنیس مربی فوق العاده ای میشود ، اما در مقطع کنونی کا به دنبال هیچ کس نیستیم ... "

بی شک حضور دوباره این بازیکن برای تمام آرسنالی ها هیجان بر انگیز خواهد بود و با توجه به محبوبیت و دوره ی موفقش در آرسنال میتواند در صورت بازنشسته شدن مرد فرانسوی از مربی گری جایگزین مناسبی برای او باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : imscouting
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰