loading
در حال بررسی درخواست شما
باز هم تیری !!
باز هم تیری !!

باز هم تیری !!

تیری هانری، مهاجم فرانسوی بارسلونا که هنوز خود را طرفدار تیم سابقش می داند، اصلا از شیوه ی بازی تیم آرسن ونگر ناراضی نیست و معتقد است که این تیم می تواند قهرمان لیگ جزیره شود.
در حالی که بعضی از هواداران آرسنال از شیوه ی بازی تیم با مالکیت توپ زیاد و موقعیت های کم گله دارند و نبود مهاجم را دلیل آن می دانند، تیری از زاویه خودش به موضوع نگاه می کند و از این سبک بازی لذت می برد:
"نه، من یکی از آن دسته هواداران نیستم. من برای آرسنال بازی کرده ام و گاهی بیرون محوطه بازی می کردم. بنابراین نمی توانم تلویزیون را تماشا کرده و بگویم: «برید توی محوطه!». این شیوه ی آرسنال است. منظورم مثلا گل فابرگاس به بولتون است، شما می دانید، بیرون، خارج، یک و دو و عقب، بعد بازی 1-0 است! و گزارش گرهای بازی می گویند: این آرسنال است، تمام روز طول خواهد کشید.
و وقتی گل نمی زنید می گویند: این آرسنالی است که تمام روز طول می کشد، آن ها می خواهند تا تور دروازه با توپ قدم بزنند!!
در دوره ی ما هم همین طور بود. مردم می گفتند که آن ها زیاد پاس می دهند. وقتی این روش کار کند همه از آن خوشحالند ولی وقتی جواب ندهد تازه می فهمی که می خواهند با چکش تو را بزنند!!
این شیوه ای است که آرسنال بازی می کند و من هرگز از آن ناراحت نخواهم بود."
اما آرسنال بی رابین، بی مهاجم....(؟):" واقعا نمی دانم. رئیس یک جادوگر است! کاری که آن ها می کنند شگفت انگیز است. و حرف مردم هم شگفت انگیز است؛ آن ها بدون حتی یک مهاجم حقیقی در حال جنگ بر سر قهرمانی اند!"
هانری در جواب سوالی مربوط به قهرمانی آرسنال ادامه داد:" وقتی این صحبت راجع به آرسنال باشد، نا خودآگاه قلبم به مغزم دستور می دهد. چطور بگویم؟! من معتقدم که آن ها می توانند. چرا؟ چون قبلا هم این کار را کرده اند. خیلی وقت ها فکر می کنم که آن ها کیفیت را دارند و می توانند در برابر هر تیمی موفق شوند. متاسفانه وقتی آن ها شانس را داشتند و در خارج از خانه موفق بودند، چند بازی را در خانه مساوی کردند!
به هر حال الان آن ها در کورس قرار دارند و در حال مبارزه برای قهرمانی اند. این همان چیزی است که هواداران دوست دارند ببینند و همان چیزی است که من به عنوان یک طرفدار آرسنال دوست دارم موقع تماشای بازی ها در آخر هفته ببینم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : tribal
بازدید: ۷۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰