loading
در حال بررسی درخواست شما
شانس در خانه سول را زد
شانس در خانه سول را زد

شانس در خانه سول را زد

ممکن است آرسن ونگر در چهار شنبه شب این شانس را به سول کمپل بدهد تا اثبات کند ارزشش را داشته تا آرسن ونگر بر روی او سرمایه گذاری کند. این شانس زمانی برای سول به دست آمده که گالاس به دلیل مصدومیت نمی تواند آرسنال را در بازی در مقابل پورتو همراهی کند.سول بعد از حضور در آرسنال در جام اتحادیه و در لیگ برتر برای آرسنال بازی کرده و بازی در مقابل پورتو میتواند اولین بازی او بعد از به ثمر رساندن گل در فینال لیگ قهرمانان باشد.آرسن ونگر هم اعلام کرده این شانس برای سول وجود دارد تا بتواند به عنوان مکمل توماس ورمالن در زمین باشد.
" احتمال این وجود دارد که سول در زمین باشد و این موضوع را رد نمیکنم.اما این موضوع هم وجود دارد که با این حضور ما مجبور به استفاده از دو بازیکن چپ پا با هم می شویم."
" چیزی که برای سول اهمیت دارد این است که نشان دهد بازگشتش ارزشمند است و این ارزش را داشته تا با او قرار داد امضا کنیم و می تواند به پیشرفت ما کمک کند"
تنها مشکل آرسنال در این زمینه مصدومیت گالاس نیست زیرا در پی او سانگ، آرشاوین و آلمونیا مصدوم شده اند اما ونگر به بازیکنانش اعتماد کامل دارد و باور دارد آرسنال میتواند امتیاز لازم را از پرتغال با خود به خانه بیاورد حتی بدون داشتن چند بازیکن اصلی.
" به طور قطع ما دوست داشتیم تا بازیکنان اصلی خود را در اختیار می داشتیم اما این هم قسمتی از رقابت است که باید بر روی بازیکنانی که میتوانند برایتان بازی کنند تمرکز کنید نه بازیکنانی که نمیتوانند بازی کنند." 
" سوال مهم این است که آیا ما میتوانیم با بازیکنانی که در اختیار داریم به پرتغال برویم و نتیجه مورد نظرمان را به دست بیاوریم؟ و من مطمئنم که بله میتوانیم.پس بیایید بر روی بازیکنانی که در اختیار داریم تمرکز کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.کام
بازدید: ۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰