loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت:پپ به آرسنال نمی آید
رایت:پپ به آرسنال نمی آید

رایت:پپ به آرسنال نمی آید

گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه او جانشین آرسن ونگر در آرسنال خواهد شد وجود دارد اما رایت در مقاله اش این موضوع را رد میکند.

"من میتوانم ببینم او به منچستر سیتی خواهد رفت،همانطور که ملحق شدن او به آرسنال را فراموش کرده ام.

گواردیولا با منچستر یونایتد،سیتی و چلسی مرتبط است اما به آرسنال نه.

هوادارن آرسنال در مورد اینکه او در تابستان به آرسنال بیاید حرف میزنند اما هیچ شانسی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد.این چیزی است که من دوست دارم روزی ببینم اما این تنها خیالات است.

حتی اگر آرسن ونگر فردا صبح اعلام کند در انتهای فصل از آرسنال جدا میشود،من هنوز فکر میکنم او به آرسنال نخواهد آمد.گواردیولا به تیمی که هزینه های محدودی انجام میدهد نمی پیوندد.

او به تیمی نمیرود که حتی ممکن است به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود نکند.واقعیت این است که آرسنال پس از شکست 2-0 مقابل سیتی 21 امتیاز با منچستر یونایتد فاصله دارد.

آرسنال بهترین بازیکنانش را میفروشد،ونپرسی اخرین بازیکنی بود که به جای دیگری رفت.او میخواهد با یونایتد جام کسب کند،من در این مورد شک ندارم.

بنابراین این واقعیت است که باشگاه سابق من در رده 6 جدول حضور دارد و من از این موضوع زیاد تعجب نمیکنم،حتی اگر این نا امید کننده باشد.

گواردیولا به دنبال تیمی بهتر از آرسنال است.این مرد اسپانیایی میداند او در این تیم قادر به جذب بازیکنان برتر و با کیفیت نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مقاله
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۱,۲۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰