loading
در حال بررسی درخواست شما
6 گل زدیم! دروازه بان آنها عالی بود!
6 گل زدیم! دروازه بان آنها عالی بود!

۶ گل زدیم! دروازه بان آنها عالی بود!

در مورد عملکرد فابرگاس
احساس می کنم که سه شنبه شب هم خوب بازی کرد. هنگام شروع فصل او از لحاظ بدنی کمی آماده نبود ولی در دو سه بازی اخیر او قوی و قوی تر شده است.می دانیم که او در هر بازی موقعیت خلق می کند. چیزی که برای او مهم است _ و کمبود آن را احساس می کند _ این است که گل بزند و امروز اینکار را کرد. پس مسلما برای او خوشحال کننده است. تا به حال چند بازی خوب از او دیده ام. وقتی که به عنوان یک تیم کامل حمله می کنیم همواره به نظر می رسد که می توانیم گل بزنیم و وقتی که نگاه کنید می بینید که او همیشه در مرکز حمله قرار دارد.در آغاز یا پایان. یک تیم همواره بر پایه ی قدرت ذاتیش پیش می رود.

در مورد کسانی که می گویند فابرگاس می خواهد تیم را ترک کند
بهترین پاسخ این است که در زمین خوب بازی کنید و نشان دهید که در جایی که هستید خوشحالید. بهترین راهی که نشان دهید خوشحالید این است که خوشحال باشید که با هم تیمی هایتان بازی می کنید و در کنار این تیم چیزی وجود دارد که نگاه کردن آن را لذت بخش می کند.چرا؟ زیرا شما احساس می کنید که آنها از کاری که می کنند لذت می برند. آنها از اینکه با هم بازی می کنند لذت می برند. برای من این مهمترین چیز است.

در مورد حضور تیری هانری در بین تماشاگران
امروز تیری قدرت گلزنی ما را شکوفا کرد زیرا آنها می خواستند به تیری نشان دهند که می توانند گل بزنند و پیرو خوبی هستند. خیلی خوب است که او را اینجا می بینیم هرچند که معتقدم که او بیشتر به هایبری تعلق دارد تا امارات. زیرا بازگشت به هایبری مسلما بیشتر از اینجا خاطره دارد. ولی خوشحالیم که او با ماست. حتما امروز گل به ثمر می رساند( اگر در بازی می بود)!!

در مورد گل پنجم
گل فوق العاده ای بود.وقتی که اعتماد به نفس داریم، به قدری روان بازی می کنیم که گل ها هر لحظه و از هر منطقه ای می توانند بیایند. تیم دارد به استحکام می رسد و ما مجبوریم تا کمی نظم به دفاع اضافه کنیم زیرا امروز کمی در دفاع به مشکل بر خوردیم. به نظر می رسد که می دانیم که همیشه می توانیم گل بزنیم.

در مورد اینکه هم در حمله و هم در دفاع محکم باشید
سخت است که این تعداد نفرات را به جلو ببرید و به همین ترتیب بخواهید که همه دفاع کنند. کمی ناشی از تاثیرات فلسفه ی بازی ماست.

در مورد جدول رده بندی لیگ برتر
در موقعیت مناسبی قرار داریم. با این وجود که 2بازی را واگذار کرده ایم، اگر به بازی هایی که ما انجام داده ایم نگاه کنید، در جاهایی بودند که دیگر تیم ها نیز می توانند امتیاز از دست دهند. ما چهار بازی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد،سیتی،فولام و اورتون داشته ایم و 6 امتیاز کسب کرده ایم ولی این احساس را داشتیم که باید 2 بازی در منچستر را نیز پیروز می شدیم. اینگونه شرایط از هم اکنون هم مصاعد تر می شد.

در مورد شوت های درون چهارچوب
امروز 6 گل به ثمر رساندیم و دروازه بان آنها نیز روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

در مورد اینکه منچستر یونایتد در دقایق پایانی امتیاز کسب می کند
فکر می کنم که نباید فقط منچستر را نگاه کرد زیرا ما چلسی، لیورپول و شاید من سیتی را هم داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰