loading
در حال بررسی درخواست شما
لوکاژ فقط نیازمند تجربه
لوکاژ فقط نیازمند تجربه

لوکاژ فقط نیازمند تجربه

این دروازبان لهستانی آرسنال با نمایش های ضعیفش و در پی آن نمایش های ضعیف آلمونیا بیش از بیش تن هواداران آرسنال را لرزانده است .
اما نکته ای که نهفته مانده کیفیت موجود در فابیانسکی است . این استعداد جوان که به طور ذاتی از رفلکس های فوق العاده ای برخوردار است فقط باید به کسب تجربه فکر کند.
آرسن ونگر بر روی فابیانسکی اعتماد دارد .
با مصدویت انگشتان مانوئل آلمونیا بار دیگر و پس از نمایش ضعیف برابر استوک سیتی نوبت فابیانسکی شده است تا این بار در پرتغال و در شبی سخت درون دروازه آرسنال بایستد.
این دروازبان 22 ساله تا کنون توانسته در 30 بازی برای توپچی ها به میدان برود .
ونگر عقیده دارد فابیانسکی تنها مشکلش کمبود تجربه است و نیاز دارد تا از این جنبه تغذیه شود . وی اعتقاد دارد لوکاژ از لحاظ کیفیت و توانایی به هیچ وجه کمبودی ندارد.
“ اعتقاد راسخ به فابیانسکی دارم . او نشان داده استعدادش را دارد .
در برخی بازی ها او نشان داده از لحاظ تجربه خالی است . برای مثال برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی سال پیش . البته در ان روز وی اشتباهی از لحاظ یک دروازبان نداشت . بیشتر در مورد توپ های در عمق بود که وی با تردید به سمت آن ها می رفت . ما سعی کردیم از وی حمایت کنیم و به او بیاموزیم چرا که وی از جنبه بازی خوانی وضعیت خوبی دارد.
به طور کلی برای من او بسیار دروازبان با استعدادی است . نباید فراموش کرد یکی از برترین دروازبانان تاریخ انگلستان دیوید سیمن بود . ولی وقتی شما او را در سنین 22 یا 23 سالگی می دیدید او نیز اشتباهاتی داشت . این قسمتی از مرحله یادگیری است .
من باور دارم لوکاژ دروازبان بسیار باهوشی است . بنابراین او باید از اشباهاتش درس بگیرد . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰