loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن خشنود از جریمه ولور
آرسن خشنود از جریمه ولور

آرسن خشنود از جریمه ولور



در نیم فصل نخست رقابت های لیگ جزیره،زمانی که منچستر یونایتد میزبان تیم قعرنشین ولورهمپتون بود،در اقدامی عجیب میک مکارتی با ده تغییر تیم خود را روانه میدان کرد.بجز دروازه بان بقیه بازیکنان نسبت به بازی قبل این تیم در لیگ،تغییر کرده بودند.
سرمربی ولورعلت این تصمیم خود را بازی بعدی تیمش مقابل بارنلی و رقابت سخت تیم های انتهای جدولی برای فرار از سقوط عنوان کرده بود.
تیم دوم ولورهمپتون مقابل منچستر شکست سختی را متحمل شد،البته یک هفته بعد با بردن بارنلی تمام اهداف و برنامه های سرمربی خود را محقق می سازد.  
این کار تیم برنلی علاوه بر اینکه شان و جایگاه لیگ جزیره را پایین آورد،به نوعی قواعد کلی این لیگ را به هم ریخت.سه امتیازی که مکارتی به راحتی تقدیم منچستری ها کرده بود،برای تیم های بالای جدول موضوع کم اهمیتی نبود،چرا که آنها در رقابتی تنگاتنگ با منچستر قرار داشتند و این طبیعی بود که به این تصمیم مکارتی  اعتراض کنند.
ولور همپتون در این هفته به خاطر بازی دادن تیم دوم خود در ماه دسامبر مقابل منچستر از سوی اتحادیه لیگ برتر انگلستان،مبلغ 25000 پوند جریمه شد.
آرسن ونگر که از جمله اعتراض کنندگان به این تصمیم مکارتی بود،در کنفرانس خبری امروز عصر خود،با مقایسه میان جریمه تعیین شده برای تیم ولور و جریمه باشگاه  آرسنال به خاطر عدم توانایی در کنترل بازیکنان خود مقابل هال سیتی،نحوه تعیین جریمه از سوی اتحادیه لیگ انگلیس برای باشگاه ها را دارای ایراد و اشکال خواند.
آرسن گفت:
"این موضوع ثابت می کند که گاهی اوقات جریمه های لیگ برتر،بصورت اشتباهی اعمال می شوند.البته من در آن زمان گفتم که این جریمه ها برای حفظ نظم و ترتیب لیگ است.می بینید که ما به خاطر یک عکس العمل کوچک مقابل هال سیتی،بیست هزار پوند جریمه شدیم.ولور همپتون از جریمه ای به مراتب سنگین تر،فرار کرد زیرا وکلای خوبی داشتند". 

 
  
لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰