loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس: آینده خود را در آرسنال می بینم
سانتوس: آینده خود را در آرسنال می بینم

سانتوس: آینده خود را در آرسنال می بینم


سانتوس که در این فصل عملکرد ناموفقی داشته بود پس خرید ناچو مونرئال توسط آرسن ونگر، تصمیم گرفت به وطنش بارگردد و این مدافع 29 ساله که دو سال و نیم دیگر از قراردادش با آرسنال باقی مانده باور دارد حضور در آمریکای جنوبی فرصت خوبی برای بازگشت او به آمادگی کاملش فراهم خواهد کرد.

سانتوس می گوید: " ایده ما این است که به آنجا بروم، خوب بازی کنم و بتوانم با قدرت بازگردم. آیا من آینده ای در آرسنال دارم؟ قطعاً. این یک قرارداد قرضی است و پس از این فصل خواهیم دید که شرایط چگونه پیش می رود.

" همواره می خواستم تا پایان قراردادم در اینجا بمانم. این باشگاه جایی است که در آن احساس راحتی دارم و به بازی کردن برای آن افتخار می کنم، با این حال زمانی که باشگاه مدافع چپ دیگری جذب کرد برایم مشخص شد که بازی نخواهم کرد. من برای به دست آوردن اعتماد به نفسم نیاز به بازی کردن دارم و گرمیو فرصت خوبی برای این کار است.

" من با آرسن ونگر صحبت کردم و با هم تصمیم گرفتیم که این انتقال فرصت خوبی برای من است تا به اوج آمادگی خود بازگردم.

" او مرا در آغوش گرفت و گفت آرسنال همیشه با آغوش باز از بازگشت من استقبال خواهد کرد. او می خواست که من بمانم اما همچنین می خواست که مرا خوشحال ببیند و اگر من به به طور منظم بازی نکنم آنگاه خوشحال نیستم."

سانتوس از زمانی که در آگوست 2011 به آرسنال پیوست تنها در 13 بازی در لیگ برتر از ابتدا برای این تیم به میدان رفت، او در این باره می گوید:

" آروز می کردم همه چیز بهتر پیش می رفت، شروع بسیار خوبی داشتم، چند بار مصدوم شدم و نتوانستم به بهترین فرم خود بازگردم.

" شرایط به آن خوبی که انتظار داشتم پیش نرفت و از آن راضی نبودم، امیدوارم زمانی که بازگردم در بالاترین سطح بازی خود قرار داشته باشم تا به روشی که می خواهم به تیم کمک کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۳,۰۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰