loading
در حال بررسی درخواست شما
تشکیلات مرموز
تشکیلات مرموز

تشکیلات مرموز


دراین مقاله قصد داریم تا نگاهی کوتاه به انچه در دوفصل اخیر لیگ قهرمانان گذشته است داشته باشیم اینکه چگونه معتبر ترین مسابقات باشگاهی دنیا بطرز عجیبی واز راه دور هدایت میشود!
همه چیز از بازی نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان بین چلسی و بارسا اغاز شد جایی که شیرهای لندن پس از تساوی درمقابل بارسا در نئو کمپ دربازی برگشت هرچه زدند به در بسته تام هنینگ اووربو داور فربه وگمنام سوئدی خورد ابی ها که پس از زدن گل اول کنترل بازی را دراختیار داشتند بارها به دروازه بارسا تاختند ولی هربار اسپانیاییها که اینروزها بیش از هرچیز به یک مافیای بزرگ شبیه هستند تا یک باشگاه فوتبال با دست وپا وانواع خطاهای مختلف ستاره های چلسی را متوقف کردند گویی که از جایی مطمئن بودن وتاآخرین لحظه ازحمایت کامل داور سوئدی برخوردار بودند ونهایتا با شوت از راه دور اینیستا بازی را به تساوی کشیدند به فینال رفتند وجام را تصاحب کردند! اعتراض شدید بازیکنان وکادر فنی چلسی هم ره به جایی نبرد وحتی 3تن از بازیکنان این تیم با محرومیتهای سنگینی مواجه شدند موضوع وقتی جالب تر شد که سایت یوفا قبل به ثمر رسیدن گل تساوی بارسا نتیجه بازی را یک بر یک مساوی اعلام کرده بود وپیش از بازی هم پلاتینی در اظهارنظری جنجالی از سلطه تیمهای انگلیسی بر لیگ قهرماانان ابرازنارضایتی کرده بود وپس از قهرمانی بارسا به این تیم ابراز علاقه کرد ان هم بصراحت!!!!
پرده دوم بازی برگشت ایرلند وفرانسه در دور برگشت از مسابقات مقدماتی جام جهانی افریقای جنوبی در مرحله پلی اف بود جایی که ایرلندیها با تک گل کاپیتان رابی کین فرانسه را دراستادو فرانس به دردسر انداخته بودند ولی ناگهان تیری انری توپ را بادست حدود نیم متر حمل کرد!!!وبا پاسی دقیق گالاس را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد واوهم دروازه ایرلندی ها روگشود تا انها از مسابقات حذف شوند این اتفاقات در شرایطی افتاد که کمک داور بطور کامل به صحنه مسلط بود وتصاویر اهسته نقش اورا رادر صعود فرانسه به جام جهانی پررنگ کردند حدس بزنید چه کسی در میانه میدان بود؟! درسته یک دلقک سوئدی دیگر بنام مارتین هنسن!!!
پرده سوم وجذاب ترین قسمت داستان مربوط است به بازیهای چهارشنبه شب گذشته لیگ قهرمانان جایی که تام هنینگ اووربو ومارتین هنسن شب بیادماندنی دیگری را برای پلاتینی وبنگاههای شرط بندی اروپا رقم زدند!!هردوی انها نتایج بازیها را با اشتباهات ظاهرا غیرعمدی!!! رقم زدند وارسنال و فیورنتینا را بازنده کردند تا اینبار نگاه همه به سوی یوفا معطوف شود هم اکنون همه از خودشان میپرسند در یوفا چخبر است؟ چرا بعد از رفتن لنارت یوهانسن که از قضا اوهم سوئدی بود اوضاع این اتحادیه فوتبال اروپا وداورنش اینقدر وخیم شده است؟
بدون شک پلاتینی متهم ردیف اول این ماجرا است رییسی که ملاحظه هیچ چیز را نمیکند وبی پروا به سمت سقوط میتازد! باید دید ایا باشگاههای بزرگ اروپایی وخصوصا انگلیسی ها که ارای بسیار موثر و تعیین کننده ای در انتخابات ریاست یوفا دارند بازهم به این فرانسوی مشکوک رای خواهند داد یانه؟
باید دید که ایا پلاتینی میتواند پروژه اش را همچمنان از راه دورهدایت کند؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰