loading
در حال بررسی درخواست شما
به خاطر توپچی بودن !
به خاطر توپچی بودن !

به خاطر توپچی بودن !

لیام بریدی افسانه گذشته توپچی ها و یکی از وفاداران شمال لندن بعد از حدود دو سال همکاری با تراپاتونی در تیم ملی ایرلند از کار خود استعفا داد .
بریدی به طور عمده اسن استعفایش را به خاطر عشق به آرسنال می داند . به خاطر کارش در آرسنال و تمرکز کامل برای باشگاه محبوبش .
لیم بریدی که در جوانان آرسنال مشغول پرورش بازیکنان و تبدیل به ستاره های آینده است از کارش لذت می برد و خود را مدیون به باشگاه آرسنال می داند و می خواهد برای اصلی ترین شغلش تمام تمرکز خود را حفظ کند .
" من از شغل خود از ایرلند کنار می کشن . عمده دلیل آن این است که همه وظایف من این جا برای آرسنال است . همزمان انجام دو کار سختی و دشواری زیادی دارد اما اولویت شغلی من این بود که در ابتدا با آرسنال باشم زیرا که من از سال 1996در این باشگاه سمت دارم و مشغول به کار هستم و جدیدا نیز قرارداد تمدید خود را امضا کرده ام .
از حضور دو ساله خود در ایرلند توانستم تجربیات بسیار خوبی کسب کنم و حال زمان آن بود که تصمیم بگیرم ادامه دهم یا نه . از من خواستند تا بمانم اما وقتی زمان را مورد ارزیابی قرار دادم دیدم کارهاییرا خارج از وظایف روزانه خود انجام می دادم . احساس می کردم این درست نبود بنابراین بر این اسا تصمیم گیری کردم .
در این جا مسائلی وجود داشت که من واقعا از آن ها لذت می بردم ( کار کنار تیم ملی ایرلند ) . مسئله جام جهانی و رسیدن به آن بسیار هیجان انگیز بود و این فقط قسمتی از آن بود . این بسیار خوب بود وقتی توانستم بار دیگر با بازیکنان بزرگ تر باشم و کار کنم اما با وجود تمام این لذت ها احساس می کنم تصمیم درست استعفا بود .
مسائل زیادی را باید انجام دهید تا یک بازی بین المللی انجام شود . نزدیک دو هفته درگیر دو بازی پلی آف جام جهانی بودم. 12 روز دقیق . سعی کردم شرایط را ارزیابی کنم و سپس احساس کردم که این کار درست نیست .
من مسئولیت های زیادی برای پرورش جوانان بر عهده دارم و احتیاج دارم تا در کنار آن ها باشم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰