loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده تر از همیشه !
آماده تر از همیشه !

آماده تر از همیشه !

این بازیکن با آتیه آرسنال از پیش فصل رقابت های امسال و در پی بازی در تیم ملی های انگلیس دچار مصدومیت هایی شد که تا چندی پیش نیز گریبان گیرش بود .
تئو چند بازی است که دوباره بازگشته و این بار وی احساس می کند آن دوره به پایان رسیده و وی آماده است .
تئو بسیار امیدوار است که مصدومیت در پشت او پنهان گم شود و وی باور دارد در ادامه فصل می تواند دوباره بدرخشد .
همسترینگ و زانو و شانه و قفسه سینه و چند مصدومیت جزیی دیگر تمامی مصدومیت هایی بود که تئو والکات این فصل با آن ها دست به گریبان شد.
تئو والکات که تابستان تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور دارد تمام تلاشش را می کند تا نامش در بین دعوت شدگان باشد . حال آنکه وی در تلاش است تا بتواند برای اولین بار به عناون بازیکن در ترکیب تیم ملی کشورش جایی داشته باشد و البته این حضور مستلزم درخشش در هفته های باقی مانده در آرسنال است .
" حس می کنم آماده تر از همیشه هستم . واقعا احساس خوبی دارم و امیدوارم در این وضعیت بمانم و بتوانم به آینده نگاه کنم . متاسفانه به دلایلی شروع فصل را از دست دادم و سپس بازی های زیادی از دست رفتند .
باید شاداب باشم . من این شادابی را بار دیگر در بازی ساندرلند احساس کردم و در انتظار بازی آخر هفته برابر استوک سیتی هستم . باید دوباره شروع کنم و تلاشم را ادامه دهم . بازی با استوک بازی سختی خواهد بود ولی باید شادابی خود را نشان دهم .
وقتی شما از مصدومیتی باز میگردید نمی توانید فشار زیادی را به خود وارد کنید ولی همیشه خواستار آن هستید تا به طور کامل بازی کنید با اینکه این از توان شما خارج است .
از این سال و اتفاقات آن این تجربه برایم به دست آمده است . رییس با من صحبت کرده است و من فکر می کنم وی بهترین شخص برای گوش دادن به حرف هایم است .بنابراین من همیشه به حرف های وی گوش می دهم . او می گوید فقط باید آرام باشم و از مسائلی که به وجود می آیند لذت ببرم ."
وی هم چنین در مورد جام جهانی گفت :
" اولین مسئله باقی ماندن در فرم خوب بدنی است . نمی خواهم بار دیگر مجبور به توقف شوم ( مصدومیت ) . بنابراین این مهم ترین هدف من است . بسیار خوشحالم که بازی های ملی در تاریخ سه مارس داریم ( بازی انگلیس برابر مصر در ورزشگاه ومبلی ) که می تواند کمی در مورد ترکیب جام جهانی بگوید . برای بازی در آن روز آماده خواهم شد اما مسئله مهم در حال حاظر تمرکز بر بازی استوک است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰