loading
در حال بررسی درخواست شما
اشتباه نکن !!!
اشتباه نکن !!!

اشتباه نکن !!!

این مربی کار کشته اسپانیایی به سس فابرگاس کاپیتان آرسنال توصیه می کند تمام موارد پیرامون بارسلونا را فراموش کند . وی به سس پیشنهاد دارد تا مسئل قرارداد ها و پیشنهادات بارسلونا را به کلی از یاد ببرد و برای جنگیدن در آرسنال برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند.
موضوع سس فابرگاس آن هم در زمانی خارج از پنجره نقل و انتقالات آن قدر صدا کرده است که به جرات می تواند گفت چهره مشهوری در اسپانیا نمانده است که در این مورد صحبت نکرده باشد.
به هر حال دل بوسکه بر خلاف مصاحبه های اخیر که معمولا از بارسلونایی های قدیم و جدید منتشر می شد عقیده دارد سس باید در آرسنال بماند و تلاش کند.
" به عنوان مربی تیم ملیش از وی انتظار دارم در این برهه فقط روی آرسنال تمرکز کند نه روی نقل و انتقالات . "
به هر صورت اخبار در اسپانیا به شدت بالا گرفته و همگان منتظر پیوستن فابرگاس به بارسلونا و بازگشتش به اسپانیا هستند . این در حالی است که آرسنال در مسیر سخت قهرمانی مبارزه می کند و فعلا مجالی برای مصاحبه های جدید فابرگاس نبوده .
نکته دیگری که در میان صحبت های دل بوسکه وجود دارد این است که وی مدتی نیز در رئال مادرید دشمن بارسلونا به کسب افتخار مشغول بوده است و این مصاحبه از وی می تواند طی روز های آینده واکنش مسئولین و هواداران بارسا را نیز در پی داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۷۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰