loading
در حال بررسی درخواست شما
بولد:شکست بایرن نتیجه بزرگی بود
بولد:شکست بایرن نتیجه بزرگی بود

بولد:شکست بایرن نتیجه بزرگی بود

توپچی ها با پیروزی 2-0 مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا در ماه گذشته،دومین تیمی بودند که بایرن را در زمینش شکست دادند.

از این پیروزی به بعد یاران ونگر موفق به شکست تیمهای سوانسی و ردینگ شدند، اما بولد اذعان میکند نقطه عطف آنها از زمان شکست مقابل تاتنهام شروع شد.

بولد میگوید:"ما در روز بازی مقابل تاتنهام به خوبی بازی کردیم و کاملا سزاوار بیشتر از آن نتیجه بودیم.در خط دفاعی دو اشتباه مرتکب شدیم و توسط دو بازیکن خوب مجازات شدیم،این چیزی بود که اتفاق افتاد.

"من فکر میکنم همه متوجه این موضوع شده اند که بسته نگه داشتن دروازه باعث برنده شدن در بسیاری از بازیها میشود.ما در این زمینه پیشرفت کرده ایم.

"پیروزی در زمین بایرن مونیخ نتیجه بزرگی برای ما بود.من فکر میکنم کم و بیش ما تنها تیمی بودیم که در این فصل در آنجا پیروز شدیم،بنابراین این موضوع به همه ما این باور را داد که ما میتوانیم به خوبی کارمان را انجام دهیم.این بازی مهمی برای ما بود."

آرسنال در سه دیدار گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده است،اما استیو بولد اصرار دارد در این مرحله از فصل کسب نتیجه مهمتر از عملکرد آنها است.

"اگر ما از حالا تا انتهای فصل همه ی بازیهایمان را 3-2 پیروز شویم، همه راضی و خوشحال خواهند بود.ما نیاز داریم بازیهای را برنده شویم،این مهمترین چیز است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۱۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۲۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰