loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمن: آرسنال از تاتنهام جلو می زند
سیمن: آرسنال از تاتنهام جلو می زند

سیمن: آرسنال از تاتنهام جلو می زند


آرسنال در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام و چلسی در رتبه پنجم جدول است و هفت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است.

اما دیوید سیمن اسطوره آرسنال معتقد است آرسن ونگر برای هفدهمین سال پیاپی تیمش را به لیگ قهرمانان خواهد برد و همچنین در جدول بالاتر از تاتنهام کار را تمام خواهد کرد.

سیمن در مصاحبه ای اختصاصی با تاک اسپورت گفت:

" آرسنال در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به نظر من تاتنهام باید از این بابت نگران باشد، چلسی همچنان به نتیجه گیری ادامه می دهد و تاتنهام کمی دچار مشکل شده است."

با این حال سیمن اذعان می کند آرسنال بیش از پیش با تیمهای برتر جزیره فاصله گرفته و برای اینکه فصل بتواند دوباره خودش را به عنوان یک مدعی مطرح کند کار زیادی در پیش دارد.

این باشگاه شمال لندنی در سالهای اخیر بازیکنانی مثل ونپرسی، فابرگاس و نصری را از دست داده و برای هشتمین سال پیاپی موفق به کسب جام نشده است.

سیمن که در طول حضور 13 ساله اش در آرسنال موفق به کسب چهار جام حذفی، سه قهرمانی لیگ، یک جام اتحادیه و یک جام در جام اروپا شده گفت:

" در حال حاضر شرایط خیلی نا امید کننده است.

" ما در گذشته تقریباً هر سال یک جام برنده می شدیم، من نه مدال قهرمانی دارم و چند مدال نایب قهرمانی، پس دیدن شرایط کنونی دردناک است.

" می توانید بگویید آنها فوتبال بهتری بازی می کنند چون وقتی آنها در روز خوبشان باشند کسی جلودارشان نیست. آنها حرکات یک ضرب و دو ضرب خوبی انجام می دهند ولی ثبات ندارند. با این وجود ما عملکردهای پر نوسانی از تیم می بینیم.

" فاصله بین آرسنال و دیگر تیمهای بزرگ در حال زیاد شدن است، شما از هر بازیکنی بپرسید که دوست داری به آرسنال بروی یا به تیمی دیگر که دو برابر آرسنال دستمزد می دهد او مطمئناً تیم دیگر را انتخاب کرد.

" زمانی که من در تیم بازی می کردم ما هیچوقت بهترین بازیکنانمان را نمی فروختیم. آرسن ونگر کاملاً می دانست بهترین بازیکنانش چه زمانی از اوج فاصله می گیرند و زمان فروش آنهاست، اما حالا بازیکنان تیم را ترک می کنند و موفق به کسب افتخارات بزرگتر و بهتری می شوند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport
بازدید: ۱,۳۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰