loading
در حال بررسی درخواست شما
رایت از تصمیم جدید ونگر خوشحال است
رایت از تصمیم جدید ونگر خوشحال است

رایت از تصمیم جدید ونگر خوشحال است


یان رایت نمیتواند برای دیدن روزی که ونگر برای خرید بازیکن پول هزینه میکند تا آرسنال را دوباره برای کسب مقام آماده کند،صبر کند.

همانطور که نایب رییس سابق آرسنال دیوید دین نیز اذعان کرد،ونگر سرانجام قانع شده که باید در تابستان ترکیبش را تقویت کند.

و رایت هنوز هم قویا براین باور است که ونگر هنوز هم فردی است که میتواند هشت سال بی جامی آرسنال را پایان دهد.

اسطوره آرسنال میگوید:"من خوشحالم چونکه تنها دلیل مخالفتم با آرسنال این بوده که ما ترکیبمان را دوباره با بازیکنان با کیفیتی که لیگ برتر را به چالش بکشند پر نکرده ایم.

"من توییت های فراوانی از مردم گرفتم که به من میگویند مداوما در حال انتقاد شدید از باشگاه هستم.اما من این کار را انجام نمیدهم.

"به هر حال وقتی انتظارات در مورد بردن جام ها را میدانم بی تفاوت نخواهم بود. شما انتظار دارید باشگاه چیزی برنده شود.هواداران و بازیکنان نیز باید چنین انتظاری داشته باشند.ومن فکر میکنم ما این دیدگاهمان را در هشت سال گذشته از دست داده ایم.

"ما مربی داریم که برای ما فوق العاده بوده است،و در حال حاضر نهایتا او متوجه شده است که برای رقابت کردن او باید پول هزینه کند.

"اکنون ونگر گفته است که میخواهدخرید بزرگی انجام دهد،من نمی خواهم کس دیگری به جای او این کار را انجام دهد.

"انتخاب کردن بازیکنی خاص سخت است،اما برای من به عنوان یک مهاجم،ادینسون کاوانی را دوست دارم.

"او بسیار مثل یک بازیکن برتر که از لحاظ گلزنی در بالاترین سطح قرار دارد به نظر میرسد.

"من فکر میکنم ما نیاز به یک دروازه بان دیگر داریم که در کنار شزنی قرار بگیرد به طوری که امیدوارم او بتواند دوباره به شرایط خوبش برسد.

"ما نیاز به دو مدافع میانی داریم و ما همیشه در ترکیب یک هافبک قدرتمند دیگر داشته ایم ،اما در حال حاضر چه کسی برای خرید در دسترس است؟

"من موسی دمبله را دوست داشتم،اما بدیهی است که او به تاتنهام رفته و من نمیدانم که آیا او میتوانست یک بازیکن مناسب برای سبک آرسنال باشد.

"رویای من بازی مسعود اوزیل در آرسنال است.من فکر میکنم او شگفت انگیز است و شما میتوانید از او در خط هافبک در کنار جک ویلشر و میکل آرتتا استفاده کنید.

"در آخر، ما به دو مهاجم شناخته شده نیاز داریم تا بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم بتوانند در کنار آنها تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند و دوباره تیم اهداف بزرگی را دنبال کند.

"سپس ما ترکیبی داریم که کل آنها برای کسب جایگاه و بردن عناوین بازی میکنند زیرا رقابت مناسب وجود دارد.آرسنال نیاز به چنین طرز فکری در ترکیب خود دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۴
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۱,۸۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰