loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی با استوک
پیش بازی با استوک

پیش بازی با استوک

مصدومین و محرومین دو تیم:

آرسنال: توپچی ها باید در این دیدار نیز با وجود چند مصدوم به میدان بروند. یوهان جورو (زانو)، دیابی (زانو)، مریدا (مچ پا)، آرشاوین (همسترینگ)، کایرون گیبز (مچ پا)، گالاس (کتف) و رابین فن پرسی (مچ پا) مصدوم هستند.

حضور ادواردو (همسترینگ) در هاله ای از ابهام قرار دارد.

استوک سیتی: این تیم مصدومی ندارد.

حضور اترینگتون (مچ پا)، هیگینباتم (کمر) در هاله ای از ابهام قرار دارد.

عملکرد و آمار دو تیم تا به این جای فصل:

آرسنال:

توپچی ها در شش بازی آخر خود در این فصل دو برد، سه باخت و یک تساوی کسب کرده اند. آن ها در شش بازی آخر خود در لیگ برتر نیز سه برد، دو باخت و یک تساوی کسب کرده اند! و با 55 امتیاز از بیست و هفت بازی در مکان سوم جدول قرار دارند.

توپچی ها در این فصل هفده برد داشته اند که شش تای آن ها در خارج از خانه بوده و شش باخت داشته اند که چهار تا از آن ها در خارج از خانه بوده است. از چهار تساوی آن ها نیز سه تساوی در خارج از خانه بوده است. در رقابت های خارج خانه در بین تیم های لیگ برتر آرسنال در رتبه سوم قرار دارد. (13 بازی 21 امتیاز)

آرسنال تا این جای کار 63 گل زده داشته که دومین خط حمله ی لیگ برتر بوده و با دریافت 30 گل نهمین خط دفاع لیگ برتر است.


آرسنال بیشتر گل های خود را در دقایق 75 تا 90 (15 گل از 63 گل) به ثمر رسانده و بیشتر گل های خود را در دقایق 30 تا 45 دریافت کرده است. (8 گل از 30 گل)


بهترین گلزنان این تیم در لیگ برتر سسک فابرگاس با 12 گل زده می باشد و رابین فن پرسی و آندری آرشاوین با هفت گل زده در رتبه های بعدی می باشند. همچنین در لیگ برتر توماس ورمالن با 2375 دقیقه حضور بیشترین حضور برای آرسنال را در زمین داشته و ویلیام گالاس با 2340 و مانوئل آلمونیا با 1980 دقیقه بازی نفرات بعدی می باشند.

استوک سیتی:

استوک سیتی در شش بازی آخر خود در این فصل سه برد و سه تساوی کسب کرده است. آن ها در شش بازی آخر خود در لیگ برتر دو برد و چهار تساوی کسب کرده اند! و با 34 امتیاز از بیست و شش بازی در مکان یازدهم جدول قرار دارند.


سفالگران در این فصل هشت برد داشته اند که شش تا از آن ها در خانه بوده است. همچنین از هشت باخت آن ها سه تای آن ها در خانه بوده است. آن ها ده تساوی نیز داشته اند که چهار تا از آن ها در خانه بوده است. در رقابت های داخل خانه در بین تیم های لیگ برتر در رتبه دوازدهم قرار دارند. (13 بازی 22 امتیاز)



استوک سیتی تا این جای کار 26 گل زده داشته که پانزدهمین خط حمله ی لیگ برتر بوده و با دریافت 29 گل، هفتمین خط دفاع لیگ برتر است.

استوک سیتی بیشتر گل های خود را در دقایق 30 تا 45 (8 گل از 26 گل) به ثمر رسانده است و بیشتر گل های خود را در دقایق 75 تا 90 دریافت کرده است. (9 گل از 29 گل)

بهترین گلزنان این تیم در لیگ برتر کوین فیلیپس، متئو اترینگتون و رابرت هوث با سه گل زده می باشند. همچنین در لیگ برتر توماس سورنسن با 2111 دقیقه بیشترین حضور در زمین را برای این تیم داشته است و دین وایت هد و رایان شوکراس به ترتیب با 2057 و 2032 دقیقه نفرات بعدی می باشند.


بازی های رو در رو:


- دو تیم آرسنال و استوک سیتی تاکنون در رقابت های مختلف 90 بار به مصاف هم رفته اند. آرسنال موفق به کسب 47 پیروزی شده است. استوک سیتی نیز 22 بازی را برده است. 21 بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آرسنال 149 گل در مقابل استوک سیتی به ثمر رسانده و استوک سیتی نیز 86 بار در مقابل آرسنال گلزنی کرده است.


- استوک سیتی در بازی های خانگی خود مقابل آرسنال 41 بار به میدان رفته است که حاصل آن، 17 پیروزی، 14 تساوی و 10 شکست بوده است. در این بازی ها 53 گل زده و 42 گل نیز دریافت کرده است.


رفت و برگشت (لیگ): 77 بازی، 38 برد آرسنال، 21 برد استوک سیتی، 18 مساوی


رفت و برگشت (لیگ برتر): 3 بازی، 2 برد آرسنال، 1 برد استوک سیتی، 0 مساوی



در خانه استوک سیتی (لیگ): 38 بازی، 9 برد آرسنال، 16 برد استوک سیتی، 13 مساوی

در خانه استوک سیتی (لیگ برتر): 1 بازی، 0 برد آرسنال، 1 برد استوک سیتی، 0 مساوی




* پر گل ترین بازی دو تیم، پیروزی 5-2 آرسنال در خانه و در فصل 1996/1997 و در چارچوب رقابت های جام اتحادیه بوده است.



* پرگل ترین برد آرسنال مقابل استوک سیتی برد 6-0 آن ها در خانه در فصل 1949/1950 بوده است.


* پرگل ترین برد استوک سیتی در مقابل آرسنال، برد 5-0 آن ها در خانه و در فصل 1970/1971 بوده است.

آخرین بازی دو تیم در همین فصل و در چارچوب رقابت های جام حذفی و در ورزشگاه بریتانیا برگزار شد و با برد 3-1 استوک سیتی پایان یافت. (24 ژانویه 2010 / 3 بهمن 1388) در آن بازی ریکاردو فولر (2 و 78) و وایت هد (86) برای استوک سیتی و دنیلسون (42) برای آرسنال گلزنی کردند.



نکات حاشیه ای بازی

* توپچی ها تاکنون تیم های پورتسموث، لیورپول و بولتون واندررز را در این فصل دابل کرده اند و استوک سیتی می تواند چهارمین تیم باشد.

* توماس سورنسن سه پنالتی قبلی خود در لیگ را مهار کرده است.

* استوک فقط یکی از نه بازی اخیر خانگی خود در لیگ را واگذار کرده است.

* آرسنال در 18 ماه اخیر در شهر استوک بازی کرده است که هر دو بار بازی را واگذار کرده است.

* ریکاردو فولر مهاجم استوک در هر سه بازی ای که تحت مربیگری تونی پولیس از ابتدا مقابل آرسنال بازی کرده است موفق به گلزنی شده است.

* آرسنال در دو بازی اخیر خارج از خانه اش در امر گلزنی ناموفق بوده است. از ژانویه 2001 تا به حال اتفاق نیفتاده است آرسنال در سه بازی پشت سر هم خارج از خانه نتواند گلزنی کند.

* دو پنالتی از سه پنالتی اخیر آرسنال در لیگ مقابل استوک بوده است.

* گل بعدی آرسنال در لیگ چهارصدمین گل خارج از خانه ی این تیم در لیگ تحت مربیگری آرسن ونگر خواهد بود.

* استوک در رقابت های این فصل یک گل کمتر از آرسنال دریافت کرده است.

* در بین تیم های بالای جدول آرسنال بیشترین دقت در شوت زدن را داراست. 49% شوت های آن ها داخل چارچوب بوده است.

* آرسنال با دریافت شش گل در ضد حملات بیشترین تعداد گل در ضد حمله ها را در لیگ برتر امسال دریافت نموده است.

* استوک سیتی به همراه استون ویلا تیم هایی هستند که هنوز در سال جدید باخت را تجربه نکرده اند و اگر این بازی را نیز بدون شکست پشت سر بگذارد بهترین رکورد خود در 36 سال اخیر را به دست خواهد آورد. آن ها در 11 بازی اخیر خود در لیگ و حذفی شکست نخورده اند. آخرین باخت آن ها در 28 دسامبر و در خانه با نتیجه 1-0 بود.

* استوک در هفت بازی اخیر لیگ نیز شکست نخورده است. طولانی ترین رکورد آن ها در نباختن در بالاترین سطح لیگ حدود 29 سال قبل از شروع لیگ برتر است. آن ها در لیگ دسته اول در سال 1974 ده بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتند.

* استوک چهار بازی اخیر خانگی خود را مقابل آرسنال در لیگ را با برد پشت سر گذاشته است. (از دهه 1980)

* آخرین برد آرسنال در خانه استوک و در لیگ در 20 ژانویه 1982 بوده است.

* استوک سیتی این شانس را دارد که برای دومین بار در این فصل دو برد پیاپی به دست بیاورد. آخرین باری که آن ها این کار را انجام دادند مقابل دو تیم لندنی بود که در 24 اکتبر تاتنهام را 1-0 شکست دادند و هفته بعد از آن وستهام را 2-1 بردند.

* آرسن ونگر در هفت بازی اخیر خود در لیگ و مسابقات حذفی 4 باخت داشته است.

* سسک فابرگاس تا کنون 12 گل در لیگ به ثمر رسانده. بهترین رکورد گلزنی برای هافبک های آرسنال متعلق به رابرت پیرس است که در سه فصل متوالی (2002/03, 2003/04 & 2004/05) 14 گل به ثمر رساند.

* پیش از مصدومیت رابین فن پرسی در نوامبر آرسنال میانگین گل زده ی 3.2 گل در هر بازی را دارا بود (36 گل در 11 بازی ابتدایی) اما پس از مصدومیت او آرسنال در هر بازی به طور میانگین 1.7 گل به ثمر رسانده است.


لیست دو تیم برای این بازی:


Stoke City: Sorensen, Wilkinson, Whitehead, Abdoulaye Faye, Shawcross, Huth, Collins, Lawrence, Pugh, Whelan, Diao, Tuncay, Delap, Sidibe, Fuller, Kitson, Higginbotham, Simonsen, Beattie, Davies, Amdy Faye

Arsenal: Almunia, Fabianski, Sagna, Eboue, Silvestre, Campbell, Vermaelen, Clichy, Traore, Song, Denilson, Rosicky, Walcott, Fabregas, Ramsey, Nasri, Bendtner, Vela, Eduardo, Mannone


این بازی روز شنبه 8 اسفند / 27 فوریه ساعت 21:00 به وقت ایران در ورزشگاه بریتانیا برگزار خواهد شد.

آخرین نتایج این دو تیم :

Stoke

24 Feb (FA Cup) v Man City (H) WON 3-1 (aet)
20 Feb (Premier League) v Portsmouth (A) WON 2-1
16 Feb (Premier League) v Man City (H) DREW 1-1
13 Feb (FA Cup) v Man City (A) DREW 1-1
09 Feb (Premier League) v Wigan Ath (A) DREW 1-1
06 Feb (Premier League) v Blackburn (H) WON 3-0

Arsenal

20 Feb (Premier League) v Sunderland (H) WON 2-0
17 Feb (Champions League) v Porto (A) LOST 1-2
10 Feb (Premier League) v Liverpool (H) WON 1-0
07 Feb (Premier League) v Chelsea (A) LOST 0-2
31 Jan (Premier League) v Man Utd (H) LOST 1-3
27 Jan (Premier League) v Aston Villa (A) DREW 0-0



قضاوت این دیدار بر عهده پیتر والتون است.

تیم آرسنال بازی قبل خود را با نتیجه 2-0 مقابل ساندرلند در خانه و در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشت و استوک سیتی در جام حذفی و در خانه 3-1 مقابل منچسترسیتی به پیروزی رسید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۶۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰