loading
در حال بررسی درخواست شما
یان رایت : نا امید شدیم
یان رایت : نا امید شدیم

یان رایت : نا امید شدیم


گلزن افسانه ای آرسنال ، یان رایت معتقد است آرسن ونگر و هواداران باشگاه آرسنال ممکن است در آینده حسرت کسب تنها یک امتیاز از دیدار خانگی خود برابر اورتون را بخورند . او همچنین گفت تیم اسبقش می تواند با به ثمر رساندن موقعیت های گلی که خلق می کند زندگی را برای خود ساده تر نماید.

یان رایت ، مهاجم اسبق تیم ملی انگلستان و زننده ی 185 گل برای تیم آرسنال به اسکای گفت : " من فکر می کنم اورتون از یک امتیازی که به دست آورده خوشحال تر است "

" آرسنال در خانه بازی می کرد و شما می خواهید بازی های خانگی تان را پیروز شوید ، اما اورتون خوب بازی کرد. آرسنال چند موقعیت خوب داشت ، اما اتفاق خاصی روی نداد و در نهایت ، تساوی نتیجه ی عادلانه ای برای این بازی بود "

" آرسنال بد بازی نمی کند ، اما به این هم فکر کنید که آنها باید در برابر فولهام امتیاز بگیرند ، بازی با منچستر یونایتد در خانه بسیار دشوار است ، اما آنها باید سه امتیاز بازی در برابر کیو پی آر را هم به دست بیاورند ، همچنین ویگان هنوز با انگیزه و برای کسب اهداف خود بازی می کند و در نهایت مسافرت به نیوکاسل و به پایان رساندن فصل با اضطراب که قطعا برای هوادارها آسان نخواهد بود "

" هنوز چیزی تمام نشده است اما وقتی شما این مساله را در نظر می گیرید که چلسی تنها دو امتیاز کمتر از شما دارد و همین طور دو بازی دست نخورده کمتر ، و اینکه شما نمی دانید تاتنهام چه کار خواهد کرد و اگر موفق شود سیتی را ببرد دوباره به کورس باز خواهد گشت ، متوجه می شوید که موقعیت آرسنال در جایگاه سوم تثبیت شده نیست "

" به خاطر همین این یک بازی حیاتی برای آرسنال بود که تلاش کند و پیروز شود "

یان رایت می ترسد که اگر آرسنال نتواند در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد صدمه ی جبران ناپذیری به باشگاه وارد شود و آنها نتوانند بازیکن هایی را که برای پیشرفت خود نیاز دارند به خدمت بگیرند.

رایت افزود : " اگر آنها نتوانند سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را کسب کنند ، شاید چشم هایی به روی این حقیقت باز شود که واقعا چه کاری باید انجام بدهند "

" ما سال های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بودیم اما تنها یک بار به فینال رسیدیم. بله ، آنها واجد شرایط حضور در این رقابت ها بوده اند ، اما شما می خواهید که کاری انجام بدهند و برای بردن جام تلاش کنند "

" اگر ونگر خرج کند ، همانطور که خودش گفته است ، مثل تابستانی که گذشت ، خوب است. اما اگر این فرصت ( حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ) را از دست بدهد ، چگونه می تواند بازیکن هایی جذب کند که حضور در جمع چهار تیم بالای جدول را تضمین می کنند؟ این امر کاملا محتمل است ، اگر ما در بین چار تیم بالانشین قرار نگیریم و ونگر بازیکن هایی را که برای تقویت تیم نیاز است جذب ننماید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱/۲۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۱,۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰