loading
در حال بررسی درخواست شما
آقای اتحادیه ننگ بر تو !
آقای اتحادیه ننگ بر تو !

آقای اتحادیه ننگ بر تو !




این متن کاملا بدون نگاه به موازین نگارشی نوشته شده و کاملا یک دید هواداری دارد و صد البته نه تنها دید هواداران آرسنال است بلکه دید هواداران اکثر تیم های بزرگ جزیره است ....

حدود 2 سال پیش ( 2 ماه کم و بیش ) ادواردو به تکل وحشیانه ی تیلور کاملا از فوتبال محو شد و یکسال بیننده بازی ها شد .
ادواردویی که آمده بود تا جای تیری آنری را پر کند . ادواردویی که بین 30 تا 40 درصد توانایی های آنری را در آمار گلزنی خود در نیم سالی که به سلامت بازی کرده بود نشان داده بود .
اما حالا ؟! چیزی از آن ادواردو باقی مانده است ؟! آمار خوبی دارد ؟! بازی قابل قبولی ارائه میدهد ؟! نه !!!! ادواردو هرگز آن بازیکنی نشد که قبل از مصدومیت بود و مقصر اصلی این نابودی بزرگ اتحادیه بی لیاقت فوتبال انگلستان است .
پیشرفت خوب فوتبال جزیره ذره ای به اتحادیه مربوط نیست و  بی خرد تر از مدیران ایت اتحادیه در لیگ های بزرگ اروپایی ندیده ام .
آنها حتی نمیتوانند سلامت بازیکنان را تامین کنند .
آنها نمیتوانند دارو تربیت کنند . سندیت این مورد هم تنها داور انگلستان در یورو بود ( هاوارد وب ) که حتما به خاطر دارید چه افتضاحی به بار آورد و بعد از بازی با بلیط شبانه به انگلیس بازگرداندندش .
حتما سخن فرگوسن را به یاد دارید ( 2 یا 3 سال قبل ) ، خطاهایی که در لیگ قهرمانان گرفته میشود در جزیره است خطا محسوب نمیشود .
این هم نتیجه این وحشی گری !
یار شماره 17 استوک 3 جلسه محروم میشود اما بعدش ؟! فرض کنیم فلان مقدار هم مبلغ قرامت داد ، بعدش ؟! استوک این موجود احمق و وحشی که خوراکش ساق پا است را از دست داده ؟! نه !!!!!!!!!!!!!!
اتحادیه فوتبال انگلستان باید به فکر باشد اگر این چنین اتفاقاتی روزمره شود که تقریبا روتین هم شده و آرسنال در 3 سال 2 بازیکن خود را از دست داده ، سیسه در همین انگلستان 2 بار ساقش کلا خرد شده و ....
در سال های آتی سنگ روی سنگ بند نمیشود و باید منتظر سقوط فوتبال جزیره بود . چون هیچ آدم عاقلی به جنکل نمیرود که فوتبال بازی کند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۹۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰