loading
در حال بررسی درخواست شما
به حد کافی محافظت نمی شویم
به حد کافی محافظت نمی شویم

به حد کافی محافظت نمی شویم



برد 3-1 آرسنال مقابل استوک سیتی،بصورت تمام و کمال تحت تاثیر مصدومیت جدی آرون رمزی،جوان 19 ساله و خوش آتیه تیم قرار گرفت.
این حادثه تلخ که الان به سومین مورد خود در طی پنج سال اخیر رسیده است،دیشب می توانست روحیه تیم را به کل نابود کند که اینطور نشد و آرسنال بخوبی توانست به بازی بازگردد و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.
دیدن صحنه های بعد از مصدومیت رمزی،دل همه را به درد آورد،فریادهای کمپبل بر سر داور بازی،چهره ناراحت سسک و فریادی های او یادآور لحظات آشنایی برای ما بود که دو سال قبل نیز شاهد آنها بودیم،شوکه شدن بازیکنان و از همه دردناک تر آه و ناله جوانی نوزده ساله بود که پای شکسته اش،شادی را برای مدتی از میان ما برد.
کاپیتان توپچی ها که طی پنج سال گذشته،دیشب شاهد سومین مصدومیت جدی برای هم تیمی های خود بود،با چهره ای بسیار ناراحت و عصبانی بعد از پایان بازی در مصاحبه ای گفت:
"در طی پنج سال،من سه تا از این مصدومیت ها را دیده ام،دیابی،ادواردو و حالا آرون.چه چیزی می توانم بگویم؟خیلی سخت است.
شما می توانید بگویید که ما به حد کافی محافظت نمی شویم.گاهی اوقات ما قربانی هستیم.نمی خواهم از چیزی شکایت کنم،فوتبال همین است.این چیز ها کمی بیش از اندازه وجود دارد اما سه بار در طول پنج سال،واقعا زیاد است".
سسک در ادامه گفت:
"ما از مصدومیتی که برای ادواردو پیش آمده بود،درس گرفتیم،ما آن روز روحیه صدرنشینی خود را از دست دادیم.
خیلی سخت بود که به بازی بازگردیم ولی شخصیت خود را نشان دادیم و می دانستیم که اگر امروز برنده شویم،حرف های زیادی را در کورس قهرمانی برای گفتن خواهیم داشت".       

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۹
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰