loading
در حال بررسی درخواست شما
هرگز نا امید نشدیم
هرگز نا امید نشدیم

هرگز نا امید نشدیم

گائل کلیشی تاکید کرد که تیمش هیچ گاه امید خودرا به کسب عنوان قهرمانی از دست نداده حتی زمانی که درماه گذشته ارسنال نه امتیاز با صدرجدول فاصله داشت.
پیشترهمگان  شاگردان ونگررا بدلیل باختهای پیاپی مقابل چلسی رو منچستر یونایتد خارج از کورس قهرمانی میدانستند اما پیروزیهای پیاپی مقابل ساندرلند لیورپول و استوک فاصله ایجاد شده را جبران کرد واکنون این فاصله تنها سه امتیاز است .
هم اکنون کلیشی وهمتیمی هایش درکورس قهرمانی قرار دارند ومدافع فرانسوی از این اتفاق متعجب نشده است.طبق گفته های کلیشی وی وتیمش هرگز امیدخود را برای قهرمانی ازدست ندادند وهرگز به باور خود که همانا شانس قهرمانی در لیگ برتر است شک نکرده اند.
کلیشی اضافه کرد :مردم میگویند ما درمقابل چلسی و منچستر یونایتد به اندازه کافی خوب نبوده ایم ولی ما سعی کردیم تا اعتماد به نفسمان را بالا ببریم  چرا که میدانستیم کیفیت وبازیکنانی داریم که از عهده وظایفشان بخوبی برمی ایند.
وقتی برای ارسنال بازی میکنید میخواهید بهترین باشید چرا که هرهفته باید درمقابل تیمهای دیگر بازی را ببرید .
البته وقتی شما یازده امتیاز از صدر جدول فاصله دارید به خودتان میگویید که ادامه کار واقعا سخت شده ! ایا ما توانایی بازگشت ونتیجه گرفتن را داریم؟ وچند هفته بعد دوباره خودتان را درکورس قهرمانی میبینید واین واقعا لذت بخش است.
این نشان دهنده این است که شخصیت قهرمانی درمیان ما وجود دارد وما میتوانی به هدفمان برسیم البته مشکل خواهد بود ولی ما میتوانیم!
البته ارسنال در سالهای اخیرهمواره درکورس قهرمانی جای داشته است.شاگردان پروفسور بیشتر فصل 2008/09 را درصدر جدول سپری کدره بودند واوج گیری دوباره توپچی ها دراین برهه از فصل کلیشی را متقاعد کرده که اینبار انها میتوانند کاررا تمام کنند.
کلیشی ادامه داد:دوسال پیش شانس بسیار خوبی داشتیم وهفت ماه درصدر جدول بودیم ولی در انتها فصل را بخوبی تمام نکردیم ونتوانستیم جامی ببریم.
نمیدانم این فصل شانس خوبی داریم یانه ولی اگر بتوانیم همینطور ادامه دهیم قطعا فصل خوبی برایمان خواهد بود.
ما بازی های سختمان را انجام دادیم وهم اکنون زمان ان رسیده که به همه نشان دهیم که قهرمانی را میخواهیم ومیتوانیم به ان دست پیدا کنیم.ما از هرفرصتی استفاده میکنیم تا درانتهای فصل بتوانیم چیزی ببریم.
اگرتمام بازیهای باقی مانده راببریم شانس بسیار خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت واین بیانگر ان است که همه چیز به ما بستگی دارد بردهای پشت سرهم به همه نشان خواهد داد که ما تیم باکیفیتی داریم که میتواند رقبایش رایکی پس از دیگر از میدان خارج کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰