loading
در حال بررسی درخواست شما
سه نفری که باشگاه را ترک خواهند کرد
سه نفری که باشگاه را ترک خواهند کرد

سه نفری که باشگاه را ترک خواهند کرد


این سه بازیکن با اتمام قراردادهایشان در 30 ژوئن به صورت آزاد به همکاری با این مجموعه خاتمه خواهند داد. باشگاه آرسنال به سهم خود از تمامی زحماتی که برای این تیم کشیده اند تشکر می کند و برای آندری آرشاوین ، دنیلسون و سباستین اسکیلاچی بهترین ها را در آینده ی پیش رویشان آرزومند است.

آرشاوین در 5 فصلی که در آرسنال حضور داشت ، مجموعا 144 بار با پیراهن توپچی ها به میدان رفت و موفق به ثمر رساندن 31 گل نیز شد. او در اولین فصل حضور خود در انگلستان در آوریل 2009 و شبی که موفق شد 4 بار دروازه ی لیورپول را بگشاید ، نمایش خیره کننده ای در آنفیلد داشت. با وجود این که در سال جاری کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم را به دست آورد ، اما همچنان به آرسنال یاری رساند و در 11 دیداری که در فصل جاری برای توپچی ها به میدان رفت ، 5 پاس گل و 1 گل را در کارنامه ی خود به ثبت رساند.

این بازیکن با تجربه و 32 ساله تا کنون 74 بار پیراهن تیم ملی کشورش ، روسیه را بر تن کرده و در مسابقات یورو 2008 و 2012 نقشی کلیدی برای روسیه ایفا نموده است. همچنین او عنوان مرد سال فوتبال روسیه در سال 2006 را نیز به دست آورده است.

دنیلسون که در سال 2006 از سائوپائولو به آرسنال پیوست ، دو فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم دوران جوانی خود و در برازیلیرائو سپری نموده است. این بازیکن 25 ساله از سال 2006 تا 2011 مجموعا 153 بار برای آرسنال بازی کرده است. همچنین او در فصل 2008/2009 در 51 بازی پیراهن توپچی ها را به تن کرد و تنها یک بازی از لیگ برتر را از دست داد.

اسکیلاچی نیز بعد از سه فصل حضور در آرسنال این تیم را ترک خواهد کرد ، او در تابستان 2010 از سویا به جمع توپچی ها ملحق شد. بازیکن فرانسوی که 21 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است در نخستین فصل حضورش در آرسنال به صورت منظم به میدان رفت و رکورد 32 حضور در فصل 2010/2011 را در کارنامه ی شخصی اش به ثبت رساند. اما فرصت بازی در تیم اول آرسنال ، به خصوص در دو سال اخیر بسیار کم برای او پیش آمده است.

همه در آرسنال ، بهترین ها را برای آندره ، دنیلسون و سباستین آرزومند هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۹۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰