loading
در حال بررسی درخواست شما
تنها خریدهای جدید به آرسنال کمک خواهد کرد
تنها خریدهای جدید به آرسنال کمک خواهد کرد

تنها خریدهای جدید به آرسنال کمک خواهد کرد



یان رایت ستاره ی اسبق توپچی ها معتقد است ، موفقیت های آرسنال در فصل جاری مسابقات اروپا ، بستگی به دستاوردی دارد که آن ها از تابستان به همراه خود خواهند آورد. آرسن ونگر این هفته نام سه تن از بازیکن های تیمش ، آرشاوین ، اسکیلاچی و دنیلسون ، که قراردادشان با این تیم به پایان خواهد رسید را در لیست مازاد باشگاه قرار داد.

یان رایت از اینکه تعدادی جای خالی در باشگاه برای جذب بازیکن های جدید باز می شود ، خشنود است و منتظر است تا ببیند آرسنال در تابستان به چه کسی قرارداد امضا خواهد کرد. او همچنین مصر است که بعد از 8 سال ناکامی و اتلاف وقت ، آرسن ونگر تنها با خرید بازیکن های با کیفیت و تقویت تیم فعلی می تواند دوباره جام های قهرمانی را برای توپچی ها به ارمغان بیاورد.

رایت به اسکای اسپورت نیوز گفت : " ما نیاز به دقت لازم و کافی در مورد انتخاب بازیکن هایی که می خواهند به آرسنال بیایند داریم ، بازیکن هایی که کیفیت تیم ما را افزایش بدهند "

" من فکر می کنم ما به اندازه ی کافی پول داریم ، اما مساله ی اساسی این است ، وقتی ما هشت سال است که نتوانستیم هیچ جامی رابرنده شویم ، چه کسی حاضر است به تیم ما بیاید؟ "

رایت همچنین معتقد است تحریک بازیکن ها برای پیوستن شان به آرسنال و آوردن آن ها به ایمیریتس ، کار خیلی سختی است. به خصوص وقتی نگاهی به رقبا و قدرت آن ها در لیگ برتر می اندازیم. منچستر یونایتد ، منچستر سیتی و چلسی همگی برای فصل آینده از مربی جدیدی بهره خواهند برد ، همچنین می دانیم که هر سه ی آن ها از تیم چهارم لیگ برتر انگلستان ولخرج تر هستند. در همین راستا ، رایت معتقد است این مسائل کار را برای خریدهای تابستانی ونگر مشکل تر خواهد نمود.

رایت افزود : " این کار را برای آن ها بسیار مشکل تر خواهد کرد ، اما همگی ما باید از آن ها حمایت کنیم "

" شما باید امیدواری خودتان را حفظ کنید و از آن ها حمایت کنید تا بتوانند کاری برای تیم انجام بدهند ، بازیکن ها جذب شوند و برای کمک به تیم به اینجا بیایند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysports.com
بازدید: ۴,۰۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰