loading
در حال بررسی درخواست شما
دو یا سه خرید دیگر تا قهرمانی
دو یا سه خرید دیگر تا قهرمانی

دو یا سه خرید دیگر تا قهرمانی



دروازه بان اسبق توپچی ها از آرسن ونگر خواسته تا این تابستان پول بیشتری خرج کند ، اگر می خواهد تیمی در حد و اندازه های یک قهرمان داشته باشد و بتواند برای جام ها با سایرین به رقابت بپردازد.

دیوید سیمن دروازه بان افسانه ای توپچی ها معتقد است ، آرسنال با دو یا سه خرید دیگر در تابستان جاری می تواند مدعی شماره یک کسب مقام قهرمانی لیگ برتر انگلستان باشد.

بنا بر منابع موثق سایت گل ، آرسنالی ها در حالی که مشغول نهایی کردن قرارداد گونزالو هیگوآین ، مهاجم آرژانتینی باشگاه رئال مادرید هستند ، برای استفاده از بند آزادسازی موجود در قرارداد مروانه فلاینی ، هافبک بلژیکی اورتون نیز دست به کار شده اند.

و دیوید سیمن که 405 بار با لباس توپچی ها به میدان رفته است ، معتقد است این خرید ها می تواند به هشت سال ناکامی آرسنال پایان ببخشد و آن ها را به سمت قله ی لیگ برتر سوق دهد.

سیمن به گل گفت : " من فکر می کنم آن ها به دو یا سه بازیکن دیگر نیاز دارند تا برای قهرمانی درلیگ برتر مبارزه کنند "

" هنگامی که آرسنال در آماده ترین حالت خود بازی کند ، شکست دادن آن ها بسیار مشکل خواهد بود "

دیوید سیمن همچنین از صحبت های هم تیمی سابق خود ، ری پارلور که گفته بود ونگر باید برای رونی ، هیگواین و فلاینی 100 میلیون پاوند را بپردازد حمایت می کند. البته از سویی نیز معتقد است تنها جذب بازیکن های جدید منجر به بهبود روند این تیم نخواهد شد و باشگاه باید رویه اش در مورد خروج بازیکن های خوب را تغییر بدهد و در حفظ آن ها بکوشد.

سیمن می افزاید : " کار سخت می شود ، وقتی شما اجازه می دهید بهترین بازیکن هایتان تیم را ترک کنند. شاید باشگاه بتواند با تغییر در ساختار دستمزدها از این اقدام آن ها جلوگیری نماید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۲۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰