loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز: کلید موفقیت در دفاع شناخت است
آدامز: کلید موفقیت در دفاع شناخت است

آدامز: کلید موفقیت در دفاع شناخت است

آدامز در 3 دهه مختلف قهرمانی را با آرسنال را تجربه کرده است و زیر نظر گراهام و ونگر همراه با استیو بولد و مارتین کئون دفاع مستحکم آرسنال را شکل داده بود.

آدامز عملکرد مرتساکر و کوشلنی را در بخش پایانی فصل مشاهده کرده است، جایی که آرسنال در ده بازی فقط 4 گل خورد.

این مسئله به آرسنال کمک کرد تا عنوان دومین خط دفاعی برتر لیگ را از آن خود کند. آنها نسبت به منچستر یونایتد 6 گل کمتر دریافت کردند. آدامز نقش شناخت متقابل بین مدافعان را در خلق این آمار کلیدی می داند.

"این تنها پستی است که در آن نیاز به شناخت متقابل دارید.

"لازم است به طور منظم با هم تیمی خود بازی کنید تا اعتماد به نفس بدست آورید و من فکر می کنم برای دفاع آرسنال این مسئله واقعا جواب داده است. ونگر آنها را به حال خود گذاشت و آنها اعتماد به نفس بدست آوردند. این حقیقت که آنها دائما با هم بازی می کنند باعث می شود تا با بازی یکدیگر آشنا شوند.

"به بازی در کنار استیو بولد عادت داشتم. به دفاع منطقه ای عادت داشتیم استیو مدافعی با این ویژگی بود و می دانست این سیستم چگونه کار می کند. بازی کردن با مارتین کئون متفاوت بود. او بازیکنی بود با توانایی یار گیری نفر به نفر و وقتی من عادت کردم با مارتین بازی کنم یاد گرفتم که کنار او بازی متفاوتی ارائه دهم.

"حفظ تغییر این سناریو کار سختی است. اگر یک هفته با استیو و هفته بعد با مارتین بازی می کردم برایم بسیار دشوار بود تا بازی خودم را تغییر دهم.

"فکر می کنم این خیلی به کوشلنی و مرتساکر کمک کرده است تا بازی همدیگر را بشناسند. از نظر من مرتساکر مدافعی پوششی و کوشلنی مدافعی یارگیر است. آنها بازی هم را شناخته اند زیرا هر هفته کنار هم بازی کرده اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰