loading
در حال بررسی درخواست شما
سیستم دستمزد باید تغییر کند
سیستم دستمزد باید تغییر کند

سیستم دستمزد باید تغییر کند


توچی ها از سال 2005 موفق به کسب جام نشده اند. در سال های اخیر بحث بر سر سیستم غلط دستمزددهی در آرسنال بالا گرفته و بسیاری از نزدیک بودن دستمزد ستارگان تیم با بازیکنان متوسط انتقاد میکنند و همین مورد را باعث کوچ تعدادی از بازیکنان میدانند. تونی آدامز میگوید برای داشتن بازیکنان سطح بالا باید دستمزد بالا نیز بدهید.

"همیشه گفته ام، اگر ببهترین بازیکنانتان ر بفروشید، چیزی برنده نخواهید شد. برای بردن لیگ به بهترین بازیکنان نیاز دارید.

"گهگاهی میتوانید برنده جام های حذفی شوید ولی این جدول لیگ است که همیشه درست میگوید.

"آرسنال یک باشگاه فوق العاده و باثبات است ولی با ساختار دستمزدهی نزدیک. دوست دارم باشگاه این ساختار را عوض کند و به بعضی از بازیکنان دستمزد بالا بدهد.

"نمیخواهم ببینم آنها سه، چهار یا ئنج بازیکن متوسط خریده اند. میخواهم ببینم هز بازیکنی که آنها به خدمت میگیرند بازیکنی سطح بالا است که میتواند برای باشگاه جام برنده شود.

"در گذشته آنها این ریسک را میپذیرفتند که بازیکنانی با دستمزد 50 هزار پوند در هفته داشته باشند. این سخت است، زیرا یک بازیکن سطح بالا میرود و سه بازیکن متوسط وارد میشوند.

"اکنون باید در مورد تصمیماتشان قدرتمند عمل کنند، تصمیم قاطعی بگیرند و 150 هزار پوند در هفته دستمزد بدهند و بگویند، بله! این بازیکن ماست و تفاوت ایجاد خواهد کرد.

"فکر میکنم این کار را باید در قبال چهار یا پنج بازیکن تیم انجام دهند. فکر میکنم این کار باید مانند ستون فقرات باشد. برای دروازبان، دفاع، هافبک، مهاجم و کاپیتان - این راه درست است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : London24
بازدید: ۱,۶۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰