loading
در حال بررسی درخواست شما
افرادی مانند سول را کم داشتیم!
افرادی مانند سول را کم داشتیم!

افرادی مانند سول را کم داشتیم!

سول کمپل 35 ساله که در نقل و انتقالی بسیار عجیب به باشگاه سابقش آرسنال بازگشت، تنها بازیکنی محسوب می شود که توانسته ونگر را مجاب کند تا بازیکن جدا شده از تیمش را برای بار دوم به خدمت بگیرد.
کمپل که پس از حضور کوتاه و نا موفق در تیم دسته دومی ناتس کانتی قرارداد خود را با این تیم فسق کرد، به مدت 3 ماه با آرسنال تمرین کرد و در همین مدت با تلاش و سخت کوشی فراوان توانست ونگر را مجاب کند که او را در 35 سالگی به خدمت بگیرد. خیلی ها بازگشت سول به آرسنال را سوال برانگیز خواندند و معتقد بودند که او دیگر توانایی بازی در چنین سطحی را ندارد، اما او با گلزنی در اولین بازی خود پس از چهارسال در لیگ قهرمانان، درست از همان جایی که تمام کرده بود، شروع کرد!!
گائل کلیچی نیز معتقد است حضور افرادی مانند سول کمپل می تواند نقش به سزایی در مبارزه ی آرسنال برای قهرمانی داشته باشد.او در اینباره می گوید:
"اگر بخواهم رو راست باشم،او 3 ماه است که با ما تمرین می کند و من پیش از اینکه قرارداد را امضا کند این را به او گفتم که حقیقتا این اولین باری است که او را از لحاظ بدنی اینچنین آماده می بینم. او واقعا پرتلاش است.
سول از آن دسته بازیکنانی نیست که 90 دقیقه ی کامل می دوند. مانند دفاع چپ یا هافبک. ولی واقعا متمرکز و حرفه ای بود.
بازی او مقابل پورتو و استون ویلا نشان داد که او یک رهبر فوق العاده است. قطعا کمبود افرادی مانند او را حس می کردیم و بسیار خوشحالیم که او دوباره با ماست.
او در رختکن بسیار تاثیر گذار است. به همین خاطر مردم اینقدر روی بازیکنان با تجربه تاکید می کنند و من معتقدم که ما بهترین آنها را داریم.
سول بسیار شاداب است. او دوست دارد تا شوخی کند. خیلی خودش را بزرگ نمی کند و در زمین بازی کارش را به نحو احسن انجام می دهد. این همان چیزی است که شما از بازیکنی مانند او می خواهید و من مطمئنم که در ادامه ی فصل، او نقش مهمی را ایفا خواهد کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰