loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین اطلاعات مصدومین
آخرین اطلاعات مصدومین

آخرین اطلاعات مصدومین

در حالی که دیروز اخبار مصدومین از زبان آرسن ونگر بیان شد با این حال همه منتظر تست های پزشکی امروز باشگاه آرسنال و تیم پزشکی آن روی دو بازیکن ارزشمند خود آبو دیابی و سول کمپل بودند .
با تمام وجود سول کمپل نمی تاوند تیم را در این بازی همراهی کند و با توجه به مصدومیت ویلیام گالاس نوبت به ایفای نقش میکاییل سیلوستره خواهد بود.
در سوی مقابل خوشبختانه آبو دیابی در تست پزشکی موفق بود و می تواند تیم را در بازی با برنلی همراهی کند . وجود وی با توجه به غیاب الکس سانگ دارای اهمیت خاصی است .
آبو دیابی از بازی 17 فوریه و باخت دو بر یک آرسنال برابر پورتو نتوانسته به میدان برود و مسلما حضور دوباره اش و بازیابی آمادگی وی برای بازی میان هفته برابر پورتو نیز اهمین بالایی دارد .
مشکل آبو در این مقطع لیگامنت زانوی وی بود . البته باید اضافه کرد تصمیم بر بازی وی در ترکیب یازده نفره بستگی به نظر آرسن ونگر دارد و تا روز بازی این مسئله مشخص نیست ولی وی در ترکیب 18 نفره بازی جای خواهد داشت .
در سمت مقابل سول کمپل دفاع مستحکم توپچی ها به دلیل مشکل اندکی که در کشاله رانش داشت نمی تواند تیم را همراهی کند . این مشکل در بازی هفته گذشته توپچی ها برابر استوک سیتی به وجود آمد . امید بسیاری است تا وی بتواند تیم را در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو همراهی کند .
ونگر در این مورد می گوید :
“ آبو در تست پزشکی اولیه موفق بود و در بازی برنلی حضور دارد اما متاسفانه سول را نداریم .
بسیار امیدوارم تا سول برای بازی برابر پورتو آماده باشد . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰