loading
در حال بررسی درخواست شما
امید به آینده
امید به آینده

امید به آینده

آرون رمزی بعد از شکستگی پای خود در بازی با استوک و سپس عمل جراحی ساعاتی پیش اولین مصاحبه رسمی خود را با سایت باشگاه آرسنال ترتیب داد .
امید به آینده راس کار آرون رمزی است . وی می داند که هنوز جوان است و وقت زیادی برای ادامه راه دارد.
“ به یاد دارم چه اتفاقی افتاد . بعد از تکا پای خود را نگاه کردم و نحوه شکتگی آن را دیدم . بعدا هم دوباره عکس آن را دیدم ولی علاقه ای به در جا زدن روی این صحنه ندارم . من نمی توانم اتفاقات رخ داده را تغییر دهم .
بسیار سخت است که این مورد را برای خود ارزیابی کنم . در این فصل به خوبی توانسته بودم پیشرفت کنم . به این علت است که این حادثه یک عقب نشینی واقعی است . بسیار سخت است که آن را تحمل کرد ولی نکته مهم این است که من جوان هستم و زمان زیادی در اختیار دارم . هفته قبل عمل جراحی داشتم و حالا باید برای بهبود کامل به خود زمان بدهم . سعی دارم روی اتفاقات بعدی برای مصدومیتم تمرکز کنم و امیدوارم بتوانم قوی تر از قبل و آماده به میادین بازگردم .
از دریافت پیام های بسیار زیاد و مختلف هواداران واقعا شوکه شده بودم . از سوی هواداران دیگر تیم ها و بازیکنان آن ها و هم چنین آرسنالی های سراسر جهان . جا دارد یک تشکر نیز از پزشکان تیم بکنم . هم چنین پزشکان بیمارستان که تلاش زیادی کردند . گلن ویلان ( پزشک آرون ) یک نمونه واقعی است . باید یک تشکر واقعی از آرسنال بکنم که این هفته به شدت خانواده مرا حمایت کردند .
در پایان یک جمله برای آرسنالی ها دارم . من واقعا از اینکه آرسنالی هستم افتخار می کنم . این حمایت پر شور شما به شکل باور نکردنی برای من موثر بود .
در آخر برای هم تیمی هایم آرزو دارم که همیشه در شرایط عالی باشند و برای این فصل بجنگند . می دانم توانایی بردن را داریم و در تمام راه پشت تیمم خواهم بود .“

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰