loading
در حال بررسی درخواست شما
خرید چهار بازیکن برای تیم اصلی واجب است
خرید چهار بازیکن برای تیم اصلی واجب است

خرید چهار بازیکن برای تیم اصلی واجب است


جورج گراهام بازیکن و سرمربی اسبق توپچی ها ، اضافه شدن چهار بازیکن جدید به تیم اصلی آرسنال را برای رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر سال آینده ی انگلستان ضروری می داند. به نظر می رسد بعد از صعود روز آخری به لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته ، بودجه ای بالغ بر 70 میلیون پاوند برای خریدهای تابستانی در اختیار آرسن ونگر قرار گرفته است.

توپچی ها تا کنون خود را مایل به جذب گلزن رئال مادرید ، گونزالو هیگوآین ، مهاجم لیورپول ، لوئیز سوارز و ستاره ی انگلیسی یونایتد ، وین رونی نشان داده اند. با این حال گراهام معتقد است تیم فعلی آرسنال تنها در خط حمله نیازمند تقویت نیست و باید شاکله ی این تیم و استخوان بندی آن مورد بازبینی و ترمیم قرار گیرد.

گراهام در برنامه صبحگاهی آلن برازیل گفت : " سال های زیادی است که آن ها جامی برنده نشده اند و پول زیادی برای استادیوم جدیدشان خرج کرده اند. اکنون وقت آن رسیده که برای جذب بازیکن های با کیفیت پول خرج کنند "

" آن ها نیاز به سه یا چهار بازیکن با کیفیت دارند تا مستقیما بتوانند وضعیت تیم اصلی را بهبود ببخشند. آرسنال به اندازه ی کافی پول در اختیار دارد ، پس این می تواند تابستان مهمی برای توپچی ها و ونگر باشد "

" آن ها نیاز به یک دروازه بان با تجربه به عنوان گزینه ی دوم دارند ، به یک بازیکن تنومند و با کیفیت به عنوان مدافع میانی ، یک هافبک پا به توپ و خلاق و در نهایت یک مهاجم با قدرت تمام کنندگی بالا "

لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول اکنون با رقم 35 میلیون پاوند به آرسنال لینک شده است و گراهام معتقد است جذب او از سوی هوادارن با استقبال گسترده ای روبرو خواهد شد.

" همه ی صحبت ها و تبلیغات پیرامون او ، بیانگر این موضوع است که سوارز تا چه حدی خوب است ، او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا است. اگر او به آرسنال بیاید بیش از پیش در امر گلزنی موفق خواهد بود و به اهدافش خواهد رسید "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport.co.uk
بازدید: ۳,۱۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰