loading
در حال بررسی درخواست شما
مشکل همسترینگ فرانسس
مشکل همسترینگ فرانسس

مشکل همسترینگ فرانسس

در مورد مصدومیت فابرگاس...
او مشکل همسترینگ پشت ران دارد . ما نمی دانیم بزرگی این مصدومیت چه مقدار است زیرا برای حدس زدن در مورد آن بسیار زود است . ما او را یک شنبه یا دو شنبه تست خواهیم کرد . در مورد او باید تصمیمی در آخرین لحظات بگیریم که آیا در بازی برابر پورتو می تواند به میدان برود یا خیر . این مشکل مانند مشکل همسترینگ قبلیش برابر بازی استون ویلا است .

در مورد طبیعت و سبک بازی...
نزدیک تراز آنی بود که انتظارش را داشتیم البته ما موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم . از موقعیت های ایاد شده امروز نتوانستیم استفاده کنیم و این دلیلی است که من بر آن عقیده دارم . این دلیلی بود که تا آخرین لحظه پیروزیمان تثبیت شده نباشد . می توانستیم چهار پنج یا شش گل بزنیم اما اما آن ها نیز شانسی داشتند تا بازی را از روی یک ضربه کرنر 2 - 2 کنند . در نهایت خوشحال خواهید شد وقتی موقعیت های زیاید از دست داده اید اما توانسته اید سه امتیاز بازی را دشت کنید .

در مورد گل اول آرسنال...
عقیده دارم گل اول گلی بسیار زیبا بود . این گل بعد از ایجاد چند موقعیت بدست آمد . دقیقا در مسیری که موقعیت های قبلی را بوجود آورده بودیم . پاس اول توسط نصری بسیار عالی بود . تمام کنندگی فابرگاس نیز کلاس بالایی داشت . امروز موقعیت های زیادی به دست آوردیم و تئو والکات بهترین پاسخ را داد . همانی که منتظرش بودید.

در مورد اینکه آیا بین دو نیمه از تئو والکات درخواست بازی با اعتماد به نفس بیشتری کردید...
بله . در نیمه اول کمی با آرامش بازی را پیگیری کردیم . در نیمه دوم با هدف و اهداف بیشتری به زمین آمدیم و توانستیم آن ها را کاملا در فشار قرار دهیم . در نیمه اول کمی در میانه بازی کردیم و نتوانستیم کاملا آن ها را تحت تاثیر قار دهیم . البته این نوع فوتال بازی کردن مورد علاقه ما نبود .

در مورد نمایش تئو ...
فکر می کنم او کار هایی که باید یک بازیکن انجام دهد را به نحو خوبی انجام داد . با روزنامه های صحبتی نکرد و اجازه داد حرف هایش به وسیله عملکردش در زمین به گوش آن ها برسد . او به منتقدان جوابی نداد و توانست با عملکردش جواب بدهد و آن چیزیاست که از یک بازیکن می خواهید . او نشان داد روحیه قدرتمندی دارد . من علاقه داشتم ببینم که چگونه وی در زمین پاسخ خواهد داد . مطمئن بودم می تواند پاسخ خوبی به آن ها بدهد . وقتی شما زیر بار انتقادات هستید مشکل است که چگونه می خواهید واکنش نشان دهید ولی روشی که تئو به آن ها پاسخ داد با توجه به سنش ماندگار است .

در مورد از دست دادن موقعیت های گلزنی توسط بندتنر...
مطمئننا او با خود می گوید خوب من موقعیت ها را از دست دادم اما درون وی واقعا مایوس خواهد بود . هر فردی روشی متفاوت برای نشان دادن احساستش دارد و او به خوبی احساسش را بعد از بازی مخفی کرد . به طور کلی او امروز خوب بود . در مورد تمام کنندگیش او موقعیت ها را یکی بعد از دیری از دست داد اما وقتی شما یه مهاجم هستید همیشه به این فکر می کنید که اولین موقعیت را از دست دادم اما بعدی را گل خواهم کرد . بار بعدی دومین موقعیت را از دست می دهید آن گاه وضعیت شما بد خواهد شد چرا که دیگر نمی دانید موقعیت سوم را چه خواهید کرد . آیا برای این توپ بروم یا باید برای آن صبر کنم ؟ این اتفاقی بود که امروز برای نیکلاس افتاد .
همیشه برای بازیکنانی که موقعیت هایشان را خراب می کنند ناراحتم . گاهی اوقات شما از بازیکنی که نتوانسته به اندازه کافی خوب باشد عصبانی می شوید ولی مطمئننا هیچ کسی موقعیت ها را از عمد خراب نمی کند .

در مورد رقابت قهرمانی...
به با ثبات بودن ما بستگی دارد . اگر ما بازی هایمان را پیروز شویم در کورس قرار داریم . مطمئننا آن گاه به هدفمان می رسیم . امروز کاملا این تجربه دوباره مشهود بود که هر بازی نیازمند تمرکز کامل و اتحاد است . وقتی در برابر تیمی که برای نیفتادن می جنگد بازی می کنید آن ها تا آخرین ثانیه با شما خواهند جنگید . هفته بعدی برابر هال سیتی به میدان می رویم و این بازی نیز کاملا شرایط بازی برنلی را دارد .

در مورد سمیر نصری...
او کاملا رشد کرده است . نسبت به ماه گذشته وی کاملا وضعیتش بهبود یافته . او بسیار بهتر شده است . بازی بسیار خوبی امروز داشت . آن پاسی که به فابرگاس داد فوق العاده زیبا بود . او کلا امروز نمایش بسیار خوبی داشت و به خوبی با توپ کار می کرد . پاس های وی بهتر شده و از همه نظر او واقعا پیشرفت کرده.

در مورد تصمیم اتحدایه فوتبال مبنی بر استفاده تکنولوژی گل های به ثمر رسیده روی خط دروازه ...
برای من این مشکل است که آن را درک کنم . برای یک دلیل چرا که وقتی می خواهید عدالت کامل برقار باشد . حدس می زنم برای مسائل مالی نیز این امر محقق نشود . اگر شما عاشق فوتبال هستید دوست دارید بهترین و درست ترین تصمیم برای فوتبال گرفته شود . امروز در بازی پورتسموث دوباره این اتفاق رخ داد . من درک نمی کنم که چرا آن را رد می کنید . برای من غیر قابل درک است که بتوانید این کار را انجام دهید .

در مورد تاثیرات مصدومیت آرون رمزی ...
در نیمه اول هم چنان شاهد این تاثیر بودیم . وقتی به سمت تکل ها می رفتیم کما بیش آن صحنه در ذهنمان تداعی می شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰