loading
در حال بررسی درخواست شما
شاداب تر از همیشه
شاداب تر از همیشه

شاداب تر از همیشه

بعد از بازیه خوب تئو والکات برابر برنلی که با گل پیروزی بخش تیمش کامل شد حالا وی احساس می کند از همیشه شاداب تر شده و روحیه بسیار خوبی دارد .
تئو در بازی با برنلی توانست بعد از مدت ها برای آرسنال گلزنی کند و این گل باعث شد تا تئو حالا احساس کند از روحیه بسیار بالایی بر خوردار شده و می تواند از زیر بار شدید انتقادات بیرون بیاید.
" در مجموع این یکی از بدترین فصل های حضور من در آرسنال بد . بیشتر فصل مصدوم بودم و با مصدومیت های مختلفی دست به گریبان بودم .
شش یا هفت بازیه قبل برای من تعریف بازی های پیش فصل را داشت چرا که من عملا در هیچ بازی قبل آن به طور مستمر نتوانستم به میدان بروم . خوشبختانه حالا احساس می کنم شاداب تر از همیشه ام . برابر برنلی توانستم کمی نشان دهم که چه می توانم بکنم .
برای من این بسیار مهم است تا برای بازی در آرسنال تمرکز کنم و بتوانم برای این تیم با کیفیت بالا به میدان بروم . اگر این طور باشد در پی آن تیم ملی انگلیس نیز مهیا خواهد شد .
حالا برای بازی سه شنبه شب تمرکز کرده ایم و اینکه بتوانم در این بازی نیز با کیفیت مشابه به میدان بروم . "
هم چنین تئو در مرد تکل فوکس بازیکن برنلی در نیمه اول صحبت می کند . اینکه این تکل کاملا تداعی کننده صحنه آرون رمزی برای وی بود :
" در این صحنه من سعی کردم از خود محافظت کنم . خیلی اتفاق مهمی بعد از آن نیفتاد . ما بعد بازی در مورد آن صحبت کردیم و احساس خشونت باری نسبت به هم نداشتیم . "
" ما فقط باید برای کسب سه امتیاز های پیش رو تمرکز کنیم . این تمام کاری است که ما می توانیم انجام دهیم . اگر بتوانیم تمام بازی های پیش رو را پیروز شویم می توانیم در پایان فصل به بالای جدوا نگاهی بیندازیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : تیم تاک
بازدید: ۴۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰