loading
در حال بررسی درخواست شما
به جهنم خوش آمدید
به جهنم خوش آمدید

به جهنم خوش آمدید

امشب درچارچوب مسابقات لیگ قهرمانان ودر مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها توپچی های لندن در ورزشگاه اشبرتون به مصاف پورتوخواهند رفت .
همانطور که میدانید بازی رفت در ورزشگاه دودراگائو درغیاب پنج ستاره اصلی تیم وهمچنین با تصمیم کاملا مشکوک داور سوئدی میدان هنسن با نتیجه دوبریک بسود پورتو تمام شد. اما امشب شب راحتی برای پرتغالی ها نخواهد بود انها در لندن یک بازنده مطلق بوده اند وحتی یک گل هم نتوانستند بثمر برسانند واین میتواند انها را از نظر روحی کاملا تحت فشار قرار دهد شاگردان ونگردردور رفت بازی روانی را به نمایش گذاشتند وعلیرغم ضد فوتبال خالص پورتو توانستند نبض بازی را دراختیار بگیرندوبا یک گل زده درخانه حریف امیدهایشان را برای صعود به مرحله بعد زنده نگاه داشتند.
ونگر که تیمش این روزها خوب نتیجه میگیرد ودوباره به کورس قهرمانی بازگشته است دراخرین بازی در لیگ برتر بازیساز اسپانیایی تیمش را ازدست داد تا این برد هم به کام وی تلخ شود .
 اما ارسنال بارها نشان داده که بدون مهرهای اصلی خود نیز توانسته از پس رقبا بربیاید اگرچه خبر مصدومیت کاپیتان فابرگاس هواداران را کمی نگران کرده اما بازگشت آرشاوین وکمپبل وهمچنین ابو دیابی به ترکیب تیم میتواند از نگرانیهای هواداران بکاهد.
 بدون شک پورتو امشب یک ضد فوتبال دیگر را به نمایش خواهد گذاشت تا توپچی ها رادرضد حمله غافلگیر کند ضدحمله ها جایی است که این فصل بسیارازانجا ضربه خوردیم وامشب باید درست بمانند بازی با لیورپول کانلا باحوصله وبا دقت بازی کنیم وفراموش نکنیم که برای صعود فقط به یک گل نیاز داریم پس لازم نیست درهرشرایطی مدافعین تیم جلوبکشند ما توانایی فلج کردن این تیم را داریم ونیاز به حملات بی امان وهمه جانبه نیست این نکته بسیار نکته مهمی است که بدون شک پروفسور از ان مطلع است حال باید دید که رئیس فرانسوی تیم چه تمهیداتی را خواهد اندیشید.
از سوی مقابل پورتو که دراین سالهای اخیر تیم بسیار جنجالی وحاشیه سازی بوده مسلما امشب کارسختی برای شکست دادن توپچیها خواهد داشت انها بخوبی میدانند که اگر داور سوئدی را نداشتند بازی رفت را نیز نمیتوانستند ببرند پس میدانند با چه تیمی طرف هستند انها می ایند تا ضدحمله بزنند دستشان کاملا روشده انها متخصص ضد فوتبال هستند واین برخلاف طبیعت تیمهای پرتغالی است.
یک نکته مهم که این فصل عیان است خطاهای کاملا جهت دار تیمهای رقیب ارسنال است انها از این طریق سعی کرده اند که قوتبال شناورارسنال را تحت تاثیر قراردهند وهمین پورتو دردیدار رفت ازهمین شیوه استفاده کرد مدلی که بسیار مورد علاقه اراذل واوباش درتیم استوک سیتی قرارگرفته است این بسیار مهم است که ماهم درمقابل رقبا فیزیکی بازی کنیم وانها را بزنیم تا ازاین حربه نتوانند استفاده کنند.
بازی امشب میتواند خیلی اسان باشد اما از طرفی اگر داور بمثابه بازی رفت عمل کند حتی میتواند بسیار مشکل باشد وگره بخورد پس باید باحوصله بازی کنیم واز عجله وشتاب زدگی پرهیز کنیم.
این بازی ظاهرا از تلوزیون دولتی ایران پخش خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۶۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰