loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر باید رویه را عوض کند
ونگر باید رویه را عوض کند

ونگر باید رویه را عوض کند


آرسنال در کمتر از یک هفته تا آغاز لیگ هنوز خریدی نداشته و البته کار ساده ای نیز برای اضافه کردن بازیکنی جدید به تیم پیش رو نخواهد داشت.

آلن اسمیت که بین سال های 1980 تا 1990 پیراهن باشگاه را به تن میکرد و دو قهرمانی لیگ بدست آورد میگوید در صورتی که آرسنال بازیکن بزرگی را به خدمت نگیرد شانسی برای رقابت بر سر قهرمانی نخواهد داشت.

"به نظر من فاصله از بین نخواهد رفت. این باعث سرافکندگی است زیرا آنها پول زیادی برای خرج کردن دارند. همه رقیبان آنها مربی جدیدی به خدمت گرفته اند ولی باید بگویم آرسنال شانسی برای بالاتر از چهارم بودن ندارد.

"سوارز با سایر بازیکنانی که ونگر برای خریدشان تلاش کرده تفاوت بسیار بزرگی دارد - شخصیتی جنگنده - چیزی که در سال های گذشته در ترکیب آرسنال به چشم نمیخورده است.

"همه برای مدتی طولانی در مورد بی جامی حرف میزنند. رفتن ایگوآین به ایتالیا باعث نگرانی است. آرسن به اینکه نمیخواهد بازیکنی را که در گمانه زنی های اطراف باشگاه بوده به خدمت بگیرد شهره است، ولی شاید اکنون کار به جایی رسیده که آنها باید ماشه را بچکانند زیرا بازیکنی را در آن راهی که مدنظرشان است به خدمت نگرفته اند.

"مشخص است که نمیتوانید به سادگی بازیکنانی با سطح جهانی را به خدمت بگیرید ولی اکنون وضعیتی است که بیشتر از این نمیتواند ادامه پیدا کند.

"مهمترین موضوعی که باعث نگرانیست این است که او پول دارد ولی نتوانسته کسی را به تیم اضافه کند که نگرانی ها را افزایش میدهد. 

"اکنون مربی از سوی هوادارنی که او برایشان خدا بود مورد تردید قرار گرفته است. وقت عمل کردن فرا رسیده، شاید اگر نمیتوانید، باید نوبت را به کس دیگری بدهید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailymail
بازدید: ۳,۴۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰