loading
در حال بررسی درخواست شما
نصری پیشرفت کرده است
نصری پیشرفت کرده است

نصری پیشرفت کرده است

سمیر نصری مدام در حال رشد فوتبالش است و بازی به بازی قوی تر می شود .
این جمله آرسن ونگر در مورد سمیر است .
این بازیکن جوان فرانسوی توپچی ها با نمایش بسیار خوبش در بازی با برنلی توانست دل آرسن را تا حدودی در غیاب فرانسس در بازی پورتو آرام نگه دارد . پاس گل تماشایی وی به فرانسس نیز در بازی برنلی زبان زد شد .
به هر حال این نکته نیز قابل ذکر است سمیر در ابتدای فصل به دلیل مشکل شکستگی کوچکی که در مچ پایش داشت دو ماه کامل از میادین دور بود و از ابتدای فصل نتوانست با توپچی ها آغاز کند . با این حال سمیر توانست خیلی زود به شرایط ایده آل برسد و زبان آرسن ونگر را برای تمجید از خودش باز کند .
" او کمی شبیه سس است .  22 ساله است و بسیار جوان ولی بسیار توانا . پسر بسیار با هوشی است . او همیشه ساکت است . همیشه در حال آنالیز این که چه اتفاقی می تواند رخ دهد و بهترین پاسخ به اتفاقات بازی چیست . او تکنیک بسیار خوبی هم دارد .
از نظر ذهنی و توان بازسازی روحیه نیز بسیار توانا است . او می تواند در پست های دفاعی در میانه زمین بازی کند یا اینکه در نقش یک هافبک تهاجمی به میدان برود . ما بازیکنان بسیار کمی به مانند او دیدیم و من به طور کلی عاشق این مدل بازیکنان هستم .
متاسفانه سمیر با مشکل شکستگی این فصل را شروع کرد و بعد از دو ماه بازگشت . این دلیلی شد تا کمی زمان به اوج رسیدنش به تاخیر بیفتد . اما در هفته های اخیر او بسیار با اعتماد به نفس و قدرت کار کرده است . "
هم چنین آرسن در مورد نقش مرکزی سمیر نصری در میانه زمین در بازی با پورتو صحبت کرد :
" اگر شما از هر بازیکنی سوال بکنید که کجا دوست دارد بازی کند او خواهد گفت میانه زمین . او بابت بازی د رمیانه زمین بسیار خوشحال است اما من یقین دارم با کیفیتی که او دارد سمیر در کناره ها موثر تر است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰