loading
در حال بررسی درخواست شما
این رکورد کلافه کننده است
این رکورد کلافه کننده است

این رکورد کلافه کننده است

آرسن ونگر نیز از این مصدومیت های بی مورد و طولانی به شدت ناراحت است .
آرسن ونگر که شش نام مصدوم مهم دارد با این حال همواره تیمش را برای پیروزی می چیده است.
فرانسس فابرگاس - ویلیام گالاس - آرون رمسی - رابین ون پرسی - کابرن گیبز و یوهان جورو آخرین مصدومان تیم هستند . به طور کلی این لیست همواره به شکل گردشی پر و خالی می شود و به شکل عجیبی هیچ گاه طی چند سال اخیر به عدد صفر نرسیده است . حتی در دو هفته استراحت پایان فصل بازیکنان !!!

آرسن ونگر اول در مورد فرانسس می گوید :
" خوشبختانه مشکل وی نیاز به عمل جراحی ندارد . از این قضیه مطمئن هستیم . مشکل همسترینگ وی حاد نیست و از نوع بسیار کوچکش است . ولی اگر وی در بازی با پورتو می خواست بازی کند بیشتر از ده دقیقه دوام نمی آورد.
متاسفانه به طور کلی ما هیچ دلیل مشخص و ثبت شده ای برای مصدومیت هایمان پیدا نکرده ایم . در این مورد زیاد تحقیق کره ایم . بیشتر مصدومیت هایمان برخوردی هستند و کم تر مشکلات عضلانی داشته ایم . مثلا ما گیبز و ون پرسی و رمسی را به علت برخورد های شدید از دست دادیم . نمی دانم چگونه می توانیم این مصدومیت  ها را محدود کنیم . سه تکل روی بایکننمان رفته است که در هر شرایط شکستگی پا به وجود می آورد . بنابراین بیشتر مصدومیت های بلند مدتی که داریم به علت این قبیل تصادفات بوده است .
مشکل دیابی کمی متفاوت بود چرا که وی یک مشکل بزرگ در قوزک پا داشت و باید آن را برطرف می کرد . یا تئو والکات که مشکل شانه داشت . این بسیار سخت است که بتوانیم دلیل مشترک و ثابتی برای همه مصدومیت ها پیدا کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰