loading
در حال بررسی درخواست شما
همه جیز در سه روز تغییر میکند
همه جیز در سه روز تغییر میکند

همه جیز در سه روز تغییر میکند

در مورد عملکرد تيم در نيمه دوم

در حالي که ما از رختکن آمده بوديم و تمرکز کافي را نداشتيم آنها در ابتداي نيمه دوم چند موقعيت داشتند اما ما بوديم که توانستيم گل هاي زيبايي را به ثمر برسانيم و به هدفمان دست يافتيم.ما با شيوه و روش خودمان بازي را برديم و در حمله بسيار متقاعد کننده بوديم.

در مورد عملکرد بنتنر

به شما گفته بودم که چگونه فوتبال ميتواند در 3 روز براي يک بازيکن تغيير کند.نوسانات فوتبال بسيار زياد است و بنتنر امشب نشان داد که اعتماد به نفس بالايي دارد و با تمرکزي بالا و همان ايمان و باور به بازي امشب بازگشت.اين موضوع يکي از قدرتهاي اوست، سطح اعتماد به نفس او ثابت مانده است.

مقايسه بازي بنتنر با بازي هفته پيش

حضور فيزيکي او چيزي است که ما نياز داريم.ما معمولا بازيکنان کوتاه قامتي را در تيم داريم به همين دليل دو يا سه بازيکن با داشتن چنين قامتي بسيار مهم است.بازيکنان بلند قامت در دفاع و حمله و ضربات ايستگاهي براي ما ارزشمند خواهند بود.

در مورد اينکه آيا معين شده بود که بنتنر پنالتي را بزند

او پنالتي زن شماره سه ما است.اول نصري ، بعد آرشاوين و سپس بنتنر.او خوش شانس بود که آرشاوين و نصري بيرون بودن و پنالتي رخ داد و او توانست سه گل را به ثمر برساند.

در مورد اينکه با چه تيمي علاقه به بازي در دور بعدي داريد

چيزي که من ميگويم اين است که ما منچستر و چلسي را انتخاب نميکنيم. و اينکه به طور قطع دوست نداريم با هيچ تيم انگليسي بازي کنيم.مطمئنا من ابتدا خودمان را در موقعيتي پست قرار دادم.اما باور دارم اگر با آنها بازي کنيم ميتوانيم نشان دهيم که ما ميتوانيم خوب باشيم.

آيا به دنبال انتقام از منچستر و چلسي هستيد

نه، من علاقه دارم که به مرحله بعدي دست بيابيم.اما من نميتوانم بگويم نه نه من نميخواهم با يک تيم انگليسي بازي کنم به اين دليل که اول از همه من هيچ شانسي ندارم، اگر اين شانس را داشتم اين کار را ميکردم.اما اگر با آنها بازي کنيم نميتوانيم از آنچه در ليگ بوديم بدتر باشيم.ما فقط ميتوانيم بهتر باشيم.قصد شما اين است که از يک موضوع داستاني ديگر بسازيد.من قرعه اي که نصيبمان بشود را ميپذيرم و نميخواهم تفکرات منفي را در مورد عدم ميل به بازي با منچستر و چلسي ايجاد کنم.همين
 
در مورد پيروزي هاي آرسنال

اگر به تاريخ نگاهي بياندازيد متوجه مي شويد که همه چيز بر عليه ما است. اما امشب نشان داديم که آمار و ارقام در مقابل تيم خوب شما هيچ نخواهد بود و ما ايمان داريم که بازيکنانمان ميتوانند بازيها را ببرند.

در مورد احتمال بازي در مقابل بارسلونا در دور بعد

همه چيز يکسان است.اول از همه ما بسيار خوشحاليم که در دور بعدي قرار داريم.اگر به پنج سال گذشته نگاهي بياندازيم تصور ميکنم چند بازي در هشت تيم انتهايي حضور داشتيم.هيچگاه آسان نيست که در بين هشت تيم برتر اروپا باشيد اما جنبه ي منفي قضيه اين است که در اينجا شما با تيمهاي آماده ي اروپا بازي خواهيد کرد.بارسلونا، چلسي، منچستر مطمئنا بسيار دشوار است اما در ابتدا فصل هيچ کس از تيم ما انتظار نداشت که در اينجا قرار داشته باشد.اما ما نشان داديم که قدرت رواني بالايي داريم و شاسيگي بالايي داريم.ما کيفيت خوبي داريم.باور داريم نکته مهم براي تيم ما اين است که به پيشرفت ادامه دهد. همچنان لحظاتي هست که تيم ضعيف کار ميکند و ميتوانيم بهتر باشيم و قبل از اينکه در مقابل بارسلونا و منچستر صحبتي کنيم بهتر است خودمان را بهتر کنيم بعد از آن ميتوانيم شانس داشته باشيم.

در مور سمير نصري

باور دارم سمير بسيار خوب پيشرفت ميکند.چيزي که او در بازي امشب نشان داد در تمرينات هم نشان داده بود و انتظار اين را داشتيم که در زمين هم تواناييش را نشان دهد.او بازيکن با استعدادي است و امشب اين موضوع را نشان داد و در بازي شنبه نيز نشان داده بود و او دوباره به روزهاي خوبش و موثر بودن براي ما بازگشته است.باور دارم پاس اول او  در مقابل برنلي ستودني بود امشب نيز در مورد گل اول پاس زيبايي را به آرشاوين رساند و گل زيبايي را به ثمر رساند.بازيکنان فوق العاده براي من بازيکنان هستند که هم گل ميزنند و هم پاس گل ميدهند.و اين همان چيزي است که شما از او انتظار داريد

در مورد بازگشت ون پرسي به ترکيب

اين موضوع دست کم به يک ماه زمان نياز دارد

در مورد مصدوميت سسک

براي من او بازيکن بسيار فوق العاده اي است و اگر امشب در ترکيب بود ما بسيار بهتر از اين بوديم و باور دارم بسيار مهم است که او هرچه زودتر به ترکيب باز گردد.گاهي براي تيم از دست دادن يک بازيکن براي يک يا دو بازي خوش آيند است.اما يک بازي کافي نست و نميتوانيد به کيفيت بازيکنانتان به اندازه کافي(در عدم نبود آن بازيکن بسيار مهم) پي ببريد.

در مورد شانس حضور سسک براي بازي با هال

50/50

در مورد عملکرد آرشاوين

آرشاوين را دوست دارم زيرا ميتواند در محوطه جريمه کارهاي متفاوتي انجام دهد.وفتي در محوطه جريمه بازيکني در مقابل اوست ميدانيد که او را پشت سر ميگذارد و پاس ميدهد .شما نياز داريد تا خاص باشيد تا بتوانيد چنين کاري را انجام دهيد.


در مورد دفاع پورتو


باور دارم سرعت ما پورتو را با مشکل رو به رو کرد و همين موضوع تفاوتمان را ايجاد کرد.وقتي همانند امشب ما در زمين به سرعت بازي ميکنيم ميتوانيم پاسکاري سريع خودمان را نشان دهيم.و اين براي هر تيمي دشوار است.

در مورد بيشتر بازي کردن نصري در ميانه زمين
.
اگر من از او بخواهم او در انجا بازي خواهد کرد.نگران نباشيد.من  از او نميخواهم!!! او ميتوان آنجا بازي کند ، زماني که فابرگاس باز گردد او (نصري) فضاي بيشتري در اختيار خواهد داشت

در مورد تمرکز بر روي ليگ برتر يا ليگ قهرمانان

تصور ميکنم در حال حاضر در شرايطي نيستين که بتوانيم انتخاب کنيم.تنها جيزي که ميدانم اين است ما در شرايطي هستيم که هر بازي از اهميت بالايي بر خوردار است.و در شب گذشته ديديم که ما بايد بر روي هر بازي در ليگ برتز تمرکز کنيم.اگر اينکار را انجام ندهيم در هر بازي امکان شکستتان هست.در حال حاضر من تمام حواسم را به بازي با هال ميگذارم زيرا ميدانم بازي مهمي براي ما خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.کام
بازدید: ۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰