loading
در حال بررسی درخواست شما
همیشه می گویند از گل زدن می ترسم!
همیشه می گویند از گل زدن می ترسم!

همیشه می گویند از گل زدن می ترسم!

امانوئل ابوئه، بازیکن همه فن حریف آرسنال که قابلیت بازی از دفاع راست گرفته تا مهاجم را دارد، در بازی شب گذشته پس از حضور در زمین به عنوان یار تعویضی، توانست گل چهارم آرسنال را به ثمر برساند و با گرفتن خطای پنالتی پایه گذار گل پنجم تیمش باشد! خود ابوئه معتقد است این گل به دوستانش ثابت کرده که او توانایی گل زدن دارد!
"هر روز دوستانم به من می خندند. آنها می گویند: مانو همه کار می کند ولی وقتی که مقابل دروازه قرار می گیرد از گل زدن می ترسد. بنابراین سعی کردم تا به آنها نشان دهم که می توانم گل بزنم."
ابوئه همچنین به تعریف و تمجید از سمیر نصری پرداخت و گفت:"همه می دانند که سمیر بازیکن بسیار خوبی است. بسیار سریع است و با توپ خوب کار می کند. از نگاه من او امشب خیلی خوب بود و ما برای او خوشحالیم."
ابوئه همچنین در مورد بنتنر نیز سخنانی گفت:" نیکلاس در بازی مقابل بارنلی فرصت های زیادی را از دست داد بنابراین مقابل پورتو برای او بسیار خوشحال بودیم زیرا او هتریک کرد.
امسال مانند سال پیش نیست. امسال بالغ تر و مستحکم تر شده ایم و فکر می کنم اگر همینگونه به بازی کردن ادامه ندهیم، چرا نتوانیم کاری بکنیم؟!
در حال حاضر ما در تیم اعتماد به نفس به دست آورده ایم. ما پورتو را شکست دادیم ولی هم اکنون آن را فراموش می کنیم و بر روی بازی مقابل هال تمرکز می کنیم.
می دانیم که در یک چهارم نهایی قرار داریم بنابراین در مورد آن فکر نمی کنیم. ما به لیگ برتر فکر می کنیم زیرا شنبه یک بازی مهم دیگر در برابر هال داریم.هم اکنون باید به آن بازی فکر کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰