loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت درخشان بنتنر
بازگشت درخشان بنتنر

بازگشت درخشان بنتنر



تنها چند روز پس از انتقادات بیشمار به خاطر عملکرد ضعیف مقابل بارنلی،بنتنر با هتریک مقابل پورتو،منتقدین خود را وادار به سکوت کرد.هتریک بنتنر در تاریخ باشگاه ثبت شد زیرا او اولین نفری بود که توانست در یک بازی اروپایی برای آرسنال هتریک کند.
این تاریخ سازی با تعریف و تمجیدهایی همراه بود که یکی از آنها تحسین بنتنر توسط مدافع عبور ناپذیر این روزهای آرسنال بود.وی در مصاحبه ای گفت:
"بازگشت بنتنر درخشان بود،به عنوان یک مهاجم شما باید همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید زیرا بعضی از بازی ها وجود دارند که شما نمی توانید در آنها گلزنی کنید،همان اتفاقی که روز شنبه برای بنتنر رخ داد.وی مقابل پورتو به خوبی پاسخ داد،تنها سه گل به ثمر نرساند،بلکه بسیاری از ضربه های سر را زد که این برای تیم بسیار مهم است.او با اعتماد به نفس خود مبارزه نکرد که این چیز خوبی برای یک مهاجم است.
شما همیشه به یک مهاجم نوک نیاز دارید،کسی که بتواند برای تیم گلزنی کند.بنتنر مقابل پورتو این کار را انجام داد و من امیدوارم که وی در آینده گل های بیشتری را به ثمر برساند.
برای ما خیلی خوب بود که نیکلاس آنجا بود،شما می توانید توپ های بلند را برای او بفرستید و با موفقیت وی در هوا می توانستید حریف را تحت فشار قرار دهید.گاهی اوقات این کار بسیار خوب است و موقعیت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.
او هنوز جوان است و از کیفیت بالایی برخوردار است،بودن وی در آرسنال به آن معنا است که دارای کیفیت زیادی است.امیدوارم در آینده برای کمک به ما،گل های زیادی را به ثمر برساند.
بعد از بازی بارنلی او همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کرد و من از این موضوع قدردانی می کنم زیرا یک مهاجم مجبور است همیشه اینگونه باشد.پس از پورتو او تفاوتی با بازی بارنلی نداشت،او فقط از هتریک و نحوه بازی خود،خوشحال بود".

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰