loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال - هال سیتی
آرسنال - هال سیتی

آرسنال - هال سیتی

یک ماه قبل در کنفرانس مطبوعاتی ونگر ، سوال اصلی همه ی خبرنگاران از وی این بو " چرا با وجود نتایج طاقت فرصای اخیر ، مربی توپچیها همچنان به کسب قهرمانی امیدوارست ؟ "

به خاطر همین ، در قبل از سفر به ورزشگاه هال سیتی دقیقا سوال مقابل سوال اخیر را از وی پرسیدیم " چه چیزی هم اکنون میتواند شما را از کسب قهرمانی باز دارد ؟ "

ونگر پاسخ داد " چیزی که هم اکنون میتواند مارا متوقف کند خود ما هستیم ، اگر در شرایط عالی خود بازی نکنیم ! و هم آنطور که میدانید هال تیمیست که میتواند و پتانسیل این را دارد که برای حریفانش در خانه دردسر آفرین بشود .

مردم میگویند ما بازی های آسان تری نسبت به چلسی و یونایتد چون این دو تیم مقابل یکدیگر نیز باید صف آرایی کنند، اما به طور مثال چلسی و لیورپول امسال به وستهام باخته اند ، این مساله ایست که در لیگ برتر وجود دارد و همه تیمها بازیهایشان سخت است . ما دقیقا برعکس پارسال عمل کرده ایم ، شش باخت داریم که چهار تای آن مقابل یونایتد و چلسی بوده است  ، که با توجه به فاصله امتیازی و موقعیت فغلی تیم خود اثبات کننده اینست که ما در مقابل تیم های دیگر استحکام بیشتری داشته ایم . این برای من حقیقتیست که ما شانس بیشتری پیدا میکنیم و تا آخرین لحظه این استحکام را نشان میدهیم . "

امطمئنا اگر آرسنال این باور را تا آخر فصل ادامه دهد ، به طور قطع قهرمان لیگ خواهد شد .

در بازی شنبه سول کمپبل بعد از ریکاوری و بررسی های انجام شده مشکلی ندارد ، همچنین سحبتهای ونگر راجب باکاری سانیا و توماس روسیچکی مثبت بوده است و آن دو نیز شانس بازی را دارند ، اما حضور سسک مستلزم یک معجزه است.

این پنجمین بازی آرسنال مقابل هال سیتیست ، و بیشتر بازی های اخیر این دو تیم سخت و نفس گیر بوده است .


ونگر پاسخ داد " ما بازی های سختی مقابل یکدیگر داشته ایم ، و این تنش را میان دو تیم بالاتر میبرد . این تنها دلیلیست که من میبینم ، به شخصه هیچ مشکلی با فیل برون ندارم و قطعا در انتهای بازی با او دست خواهم داد "

ببرها حضور خود در لیگ برتر را با پیروزی در امیرایت جشن گرفتد ، هر چند که در انتهای آن فصل تنها با توجه به نتایج روز آخر توانستند در لیگ باقی بمانند . اما این فصل ، فصل سختی برای آنها بوده است . 24 امتیاز کسب کرده اند که 20 امتیاز آن در خانه به دست آمده و این خود برد در ورزشگاه آنها را برای مدعیان باارزش میکند ،  هال تنها 3 بار در ورزشگاه خودش در این فصل شکست خورده است .

اما تیم ونگر همیشه تیم لحظه ها و ثانیه ها بوده است . آنها قادرند با یکدیگر سختی ها را پشت سر بگزارند و  در مقابل انتقادها به سرعت عکسالعمل نشان دهند .  اگر آرسنال بتواند لیگ را فتح کند ، پیروزی اخیر تیم بسیار پررنگ تر خواهد شد ، در سفری عجیب و تراژیک در حالی که پای آرون رمسی به صورت تاثر باری میشکند ، تیم به ناگاه شوک وارده را پشت سر میگزارد و در دقایق پایانی دو گل ارزشمند به ثمر میرساند تا آرسنال با دستی پر سفر سخت خود به استوک را به پایان برساند .

پروفسور در این باره میگوید " ما باید این روح عظیمی که در تیم ایجاد شده است را نگه داریم ، تیم در یک لحظه همه چیز را واگذار میکند و به سختی و آرام آن را میتواند دوباره به دست آورد . احساس کنونی در تیم ما اینست که همه همدل هستند ، اما هر کس باید مسئولیت خود را به دوش بگیرد .
طبیعیست که هر فشار خارجی منفی تاثیر مستقیم بر تیم میگذارد ، و این با باورها و هماهنگیه و همراهی تیم مرتبط است . همه ی این تاثیر ها چه خوب و چه بد در یک کیسه ریخته میشود (تیم) و تاثیر آن روی آن کیسه است ، بدیهیست که بهترین راه برای حفظ این روح و جلوگیری از فشارهای منفی پیروزی در همه ی بازیهاست .

برای مثال پیروزی در خانه استوک و مکانهایی که ما در آن قبلا مشکل داشته ایم به ما باوری دوچندان به خود میدهد ، که ما میتوانیم بهتر و بهتر در بازیهای که دیگر مشکل در آنها برای ما عادی شده بود عمل کنیم . "

در این فصل ، و در خیلی راه ها ، این موفقیت های مقطعی برای آرسنال معجزه وار بوده است . قبل از شروع بازی ها آرسنال کاملا خارج از گود قهرمانی بود ، وقتی بازی رفت به چلسی را باخت همگان باز هم انتقاد کردند و اوج آن هنگامی بود که آرسنال به صورت متوالی بازی های خود را به حریفان اصلیش واگزار کرد .

رئیس میگوید " فشار منفی این فصل برای ما این بود که ما جزء چهار تیم هم نخواهیم شد و بقیه تیم ها ما را پشت سر میگزارند . هیچ کس انتظار جایگاه فعلیه آرسنال در لیگ را نداشت ، اگر به شرایط تیم ها و داشته هایشان در قبل از فصل نگاه کنیم شاید کسی ما را در هشت تیم اول هم جای ندهد ، اما ما الان اینجا هستیم ، پس چرا باید فشار اضافی بر روی تیم قرار دهیم ، در حالی که میتوانیم از این موقعیت به سود خود استفاده کنیم . "

با این وجود همه چیز در وضع کنونی برای آرسنال تشویق کننده است . و هیچ چیز برجسته تر از ج.رنالیستی نبود که جایزه احمقانه ترین سوال را در آخر کنفرانس به خود اختصاص داد با پرسیدن این سوال " آیا این شما را آزار نمیدهد که لیگ را فتح کنید همه به همه ی حریفان اصلی خود بازی را واگزار کنید ؟ "

ونگر با خنده پاسخ داد " نه فرانکلی "

او باید دفعه بعد قبل از سوال قدری فکر کند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰