loading
در حال بررسی درخواست شما
این سه امتیاز حساس!
این سه امتیاز حساس!

این سه امتیاز حساس!

امشب ودراداامه مسابقات لیگ برتر انگلستان آرسنال در ورزشگاه کی سی به مصاف تیم هال سیتی خواهد رفت.
توپچیها که سرمست از پیروزی پرگل ونماایش خارق العاده خود درمقابل پورتو درلیگ قهرمانان هستند درشرایطی به مصاف حریف میروند که لیست مصدومینشان دوباره طولانی شده است بوطری که ونگرهم ازاین موضوع گلایه دارد واظهار تعجب کرده است.
ارسنال  این فصل چهارمصدوم بلند مدت به نامهای رمسی ونپرسی ژورو وگیبز دارد که باید به این اسامی نامهایی از قبیل کمپبل فابرگاس وسانیا راهم اضافه کنیم اگرچه مصدومیت این سه نفر اخیر الذکرجزیی وکوتاه مدت است ولی دراین برحه حساس از لیگ حتی از دست دادن یک بازی هم میتواند خسارت جبران ناپذیری را به تیم وارد کند.
اما نکته امیدوار کننده درمورد توپچیها این است که انها توانسته اند سه بازی اخیرشان را باپیروزی پشت سر بگذارند وونگر امیدوار است تیمش سرانجام به یک هارمونی وتداوم مناسب درنتیجه گیری دست پیدا کند برکسی پوشیده نیست که نمایش پرنوسان آرسنال بارها انها را از رقبایشان درصدر جدول دور کرده است.
ارسنال دراین بازی سس فابرگاس کاپیتان اسپانیایی وبازیساز قهارش را دراختیار نخواهد داشت ولی با توجه به اوجگیری سمیر نصری ونمایش دلپذیرش دربازیهای اخیر وهمچنین بازگشت آرشاوین به ترکیب تیم  خلاء غیبت کاپیتان خیلی احساس نخواهد شد .
اما از سوی مقابل شاگردان فیل براون که این فصل درانتهای جدول وبرای فراراز سقوط دست وپا میزنند باتمام قوا به مصاف لندنیها خواهند امد تا بتوانند با جمع اوری امتیازات لازم از سقوط نجات پیدا کنند هال سیتی هم اکنون با 24امتیاز دررده نوزدهم لیگ برتر انگلستان قراردارد وبا تیمهای برنلی و ولوز هم امتیاز است.
این بازی راس ساعت 9شب به وقت ایران اغاز خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۶۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰